P8/2

40 0 0
                                    

Geriye dönmek... Ne kadar zor değil mi bilmem kaçıncı kez geçtiğiniz o yoldan sırf anısı var diye tekrar geçmek gibi aslında. Ya da size ait bir köşe zannettiğiniz ama aslında herkesin gelip oturduğu yer.

Benim ki de böyle birşeydi işte pek kurtalamıyordum bu lanet şeyden açıkçası bazen de kurtulmak istemiyordum çünkü böyle mutluydum ama yorucuydu . Bunları kafamdan çıkaramıyorken odama Seren girdi ters bakışlarımı ona doğrulttum , hissetmişti birşeyin ona battığını yada etrafta ki insanların ona garip davrandığındı.

Ve yavru ceylan aslan tarafından avlanır.

Teknik olarak hissettikleri doğruydu çünkü bunu yapacaktım.

"Yürü gidiyoruz." Ayağa kalktım topuklu ayakkabılarım zemine sert darbeler atarken sadece ihanetin intikamını alacaktım bir erkeğin değil , o kadar düşmedim.

"Nereye ?" dedi telaşlı sesiyle aslında korkulu sesiyle aynı zamanda hem korkuyor hemde heycanlanıyordu , uzun zamandır yanımda olduğu için onu tanıyabiliyordum. Birşey demeden paketimden bir dal çıkarıp çakmakla yaktım ve derin nefes aldım.

"Özlediğim bir yere."

*

"Neden buraya geldik." Yetimhanenin önünde ki banka oturduk bahçede minik çocuklar seksek oynuyordu , onlara göz gezdirdim hiçbir zaman seksek seven bir kız değildim genelde çamur yada boktan karışımlar yapıp sanki dünyaya bir icat çıkarmış gibi sevinirdim.

Sonrasın da üstüm battığı için yediğim dayaklar da cabası tabii , bir nefes daha çektim ve ona uzattım. Uzatmayacktım konuya girecektim uzadıkça bu boktan gösteri uzuyordu.

"Hatırlıyor musun buradan atılmadan önce ben bı bara gitmiştim hatta efkanla tanıştığım yerdi." Kafa salladı.

"O gece seni aradım ve arkadan bir erkek sesi geldi o zaman anlamamıştım ama onun Barlas olduğunu biliyorum."

Sessizce bana baktı elinde ki sigarayı atıp dik durmaya çalıştı ama başaramayacaktı çünkü o güç onda yoktu omuzları tekrar düştüğün de konuşmaya devam ettim.

"Konuşma dinle sadece. Sarhoş olup Barlasın evine gittiğimde sana hediye ettiğim çantayı gördüm , o zaman herşey yerine oturdu yıllarca benden sakladığın sevgilin yada ne boksa intikam için benim para kazandığım yeri kapattı."

"Asel ben..." Elimle sus işareti yaptım.

"Dahası yok o polis piçini benden uzak tut ve mümkünse cinsel dürtülerine sahip çık bunu yaparken ki senin gibi bir sürtük için bu zor." kafasını sinirle kaldırdı bunu nasıl dersin gibi bakıyordu suratıma yılların yüssüzlüğünü şimdi önüne döktüğüm için sinirliydi.

Ama hakkı yoktu.

"Benimle bir alâkan kalmadı ne de Mahirle eşyaların hazır siktir olup gidebilirsin." Ayağa kalkıp son bir kez yetimhaneye baktım şu siktiğimin yerinden nefret etsem de unutulmuyordu.

"Bana az önce dediğin şeyi kendin düşün , adamla yiyişmek için bin takla atıyordun sarhoş olup kapısına dayandığında o çantayı bulmasaydan seviş-"

"Herkesi kendinle karıştırma."

"Çok biliyorsun değil mi , güya güçlü kadın ayakları çekiyorsun herkese ama aslında bir hiçsin. Egoistsin , bencilsin sadece sen . Dünyada seks alkol ve siktiğimin otundan başka bir sürü şey var Asel. En başında da aşk var ben aşık oldum o adama ama sen ne yaptın o adamla bile bile sev-" Geriye dönüp hızlıca kolunu tuttum gözlerinde ki nefreti görebiliyordum.

Belki de kendine göre haklıydı ama bu onu benim gözümün önünde temiz çıkaramazdı.

"Senin o küçük kafana yerleştirdiğin şey zevk alışverişi aşk değil , adam seni yıllarca kullanmış ve sen bana burda güya çok bilmiş gibi boktan hislerinden bahsediyorsun." Kolunu hızla çekip geriye doğru gitti , güneş biraz daha tepeye vurmaya başladığında terlediğimi hissettim. Ellerim ve vücudum soğuk bir ter dalgası ile titredi.

POKER +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin