İçmek her şeyin şifası değildi ama belki benim için çok büyük bir şeydi. Elimde duran viskiyi masaya bırakıp baktım.
Dikkatlice beni izliyor arada gözlerinin odağı şaşsada tekrar bakışları bana dönüyordu.
"Neredeydin ?" Bana baktı içkisini yudumladı , ama konuşmadı.
"Efkan."
"Burdayım." Cevaplamayacaktı , hazır olmadan asla cevaplamazdı gerçi benim bu soruyu sormam saçmalıktı.
"Atlas..." Döndüm donuk bakışlarımı ona doğrulttum , tepki vermemeye çalışsamda yapamadım , yapamıyordum.
"Ne istiyorsun."
"Asel , hayatında olup biten her şeyi biliyorum ve emin ol yüzünün aldığı şekilden her şeyi anlıyorum."
"Asıl sen bana cevap ver." Eline paketini alıp sigara çıkarttı , kısık bir Zippo sesi duyuldu.
"Seviştiniz mi ?" Yakıcı bir yudum daha aldım.
"Her şeyi bildiğini söyledin."
"Demek ki sevişmedin." Sorulardan kaçtım her zaman ki gibi , şu zamanda Efkan'a özel hayatımı anlatacağını söyleselerdi kessinlikle gülerdim.
FLASHBACK'
"Asel , sigara ver." sinirle ofladım bu boktan işte çalışmak beni çok yoruyordu ama en azından geceleri geniş bir odam ve sınırsız alkol hakkım vardı.
"Emir vermeyi kes artık Efkan." Bardakları arka mutfağa yerleştirip bar masasına geçtim , gözlerimi kahverengi gözlere diktim , vücudum titredi.
Efkanın yanında olduğum süre boyunca ona karşı hissettiğim cinsel çekim daha da artmıştı ben reşit olalı bir hafta oldu , yetimhaneden de ayrılalı.
"Yanıma gel." hiç bir şey demeden bardan çıkıp direk yanına gittim.
"Benim için farklı olduğunu biliyorsun." Dedi sigarasından bir nefes çekerek , elinde ki sigarayı alıp bende çektim.
"Biliyorum Efkan." Son dumanı üfleyip izmariti söndürdüm.
Efkanla aramızda on yaş vardı. Ama bu ona karşı çekim hissetmediğim mânâsına gelmiyordu. Elimi bacağına attım , ilk adımı ben atacaktım çünkü ne zaman Efkan'a yaklaşsam kendini geri çekiyordu.
"Yapma Asel." İyice yaklaştım dudakları dudaklarıma değecekti , bana batan hafif çıkmış sakallarını hissediyordum tam o anda nefesi nefesime teğet geçti eli bileğimi tutup kendini geri çekti.
"Napıyorsun ?" İstediğim şeyi.
"Bir şey yapmıyorum." Bileğimi sertçe itip ayağa kalktı , buna yaklaşıp minik ama sert bir ısırık bıraktı.
"Seni istemediğimi düşünme ve az önce dediğim gibi benim için farklısın Asel."
FLASHBACK SON
"Asel ? " Düşüncelerimi kenara atıp baktım.
"Viski koyar mısın ?"
"Emir vermeyi bırakmışsın." Dedim gülerek. Bardağını alıp mutfağa doğru gittim.
Bardağa bir buz attım viskiyi yavaşça doldurdum. İşimi bitirip arkamı dönecekken bedenim sert bir bedene çarptı.
Efkan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POKER +18
Teen Fiction"Ateş gibisin. Yasaksın ama seni istiyorum." fısıltısı ile titresem de bunu belli etmemeye çalıştım. "Beni tanımıyorsun Atlas Barkın bu dünyada sen değil ben istediğimi alırım. Şimdi çek elini üstümden." Gözleri gözlerime delici bakışlar attığında k...