"Ne saçmalıyorsun"
Baekhyun'un yavru köpek bakışları onun hoşuna gitmişti, daha fazla yapmasını istiyordu
"Hamile olamazsam dediğin kesinlikle olmaz, diğer türlü maaşım azalır bir sürü borcum var kabul edemem"
Chanyeol derin bir nefes verip küçücük sevimli doktoru süzdü, onu ilk gördüğü an yatağa atmak istiyordu bunu inkar edemezdi ama bu kadar sinirlerini yıpratıp kardeşini ona düşman ettikten sonra aynı istek var mıydı emin değildi.
"Bu beni ilgilendirmiyor küçük şey dua et çalışmana izin veriyorum, seni aylarca eve kapatmayı düşünüyordum"
Baekhyun kafasını kaldırıp korkmuş bir şekilde ona baktı, eğer öyle bir şey olsaydı olabilecek en dipte olan asistan olurdu. Bunu asla istemezdi, bir daha çömezlik yıllarına dönmek istemiyordu.
"Ama tüm bu olanlar bittikten sonra kardeşlerinle yalnız kalacaksın ve onlara bakabileceğin bir mesleğin olmayacak, bu ağır olurdu"
Baekhyun hızlıca kafa sallayıp daha sevimli bir şekilde öne atıldı
"Seni değil, o küçük şeyleri düşündüğümden söylüyorum"
Baekhyun dudak büzdü, bu seksi herif ne olurdu da onu düşünseydi, niye onu düşünmemişti ki?
"Anlaştığımızı varsayıyorum."
Baekhyun mecbur kalmıştı kabul etmeye, gerçekten başka çaresi kalmamıştı. Bunu istemediğinden değildi tabiki, bu seks tanrısı ile kalmayı kim istemezdi?
"Ah! unutmadan telefonunu ver bana"
Baekhyun masum gözleriyle ayağa kalkıp yanına gelen adama baktı.
"İletişim de yok"
Kardeşleriyle konuşmayacaktı bile, bu hiç adil değildi. Hem de hiç!
"Ama... Ama sana nasıl ulaşacağım?"
Üzerine eğilen uzun adam yüzünden kaçışmamıştı, aksine bu hoşuna gittiği için sadece onu izlemişti.
"Bana ulaşmana gerek yok, ben seni bulurum."
Zaten Chanyeol onu getirip götüreceğini söylemişti, Baekhyun'un yapması gereken tek şey hoşuna gitmiyormuş gibi davranmaktı. Çünkü bir keresinde Jin hyungu tavlama taktiği verirken isteksizmiş gibi görünmenin çok işe yaradığını söylemişti, bir şekilde karşı taraftakini kendine kuvvetli bir şekilde çekiyormuş. Baekhyun da bunu uygulayıp yakışıklı herifin altına girecekti tabiki.
"T-tamam!"
Az önce yaptığı seksi hareketi görmezden gelmeye çalışarak başka yöne baktı, fazlasıyla etkilenmişti.
"Şimdi git giyin"
Baekhyun ayağa kalkıp üzerine çuval gibi olan Chanyeol'ün geceliğiyle yukarı doğru yavaşça adımlarken koca adam konuştu
"Kıyafetlerini bir şekilde aldırırım ben, sen bugünlük bunlarla idare et."
Hiç aklından geçmeyen bir şeyi söylemesi onu bir süre duraksatmıştı ama sonra boşverip Chanyeol'ün odasına adımladı, sonuçta kendisi hallederdi değil mi?
"Baekhyun giyiniyor"
Minik doktor yukarı Chanyeol'ün odasına gittiğinde az önce eline vermiş olduğu telefon çaldı, garip bir şekilde ve emojilerle kaydedilmişti. Cevaplamaktan başka bir şey geçmemişti aklından.
'Ne demek giyiniyor? Ayrıca sen kimsin de benim küçük abimin telefonu sende? Sapık mısın? İMDAT!'
Chanyeol duyduğu çığlıkla telefonu kulağından uzaklaştırdı, bunu tanımıştı; telefonda konuştuğu kişi sevimli şeyin manyak kardeşiydi, kesinlikle oydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevimli Doktor [ChanBaek]
FanfictionKüçük, sevimli doktor Baekhyun ve pezevenk şef Chanyeol Doktor ve şef işte Burası olmamış ben buralara sonra uğrarım @yeollieismine ( Teşekkürler ) :")