Baekhyun daracık bir kot giydikten sonra üzerinde nasıl durmuş diye aynadan bakmaya çalıştı ama görebilmek için değişik hallere girdi.
"Aynanın önünde domalmış ne yapıyorsun hyung?"
Baekhyun iki saniyeliğine kendine ve ne durumda olduğuna baktı ve iki saniye sonra ise hemen toparlanıp ayaklandı, bu utanç vericiydi. Bunun Kyungsoo'nun yanında olması daha da utanç vericiydi.
"Sadece üzerimde nasıl durmuş diye bakıyordum"
Kardeşinin şeytani sırıtmasını gören küçük doktor yutkundu, en az bir on yıl dilinden düşmeyecekti.
"Bence eğilirken nasıl duruyor diye bakmaya çalışmışsın da neyse, hem o aşçı için mi bu kadar hazırlanıyorsun?"
Baekhyun bugün normalden fazla süslüydü, aylaynırı daha belirgindi ve şirin yüz hattını seksileştirmişti. Dudaklarını da hafif pembe dudak boyasıyla renklendirmişti.
"Ne alakası var!"
Şirin bir şekilde bağıran hyungunun yüz ifadesini görünce daha da gülmek istemişti Kyungsoo, çok şekerdi ayrıca memelerdeki (mim) şirin moodluk fotoğrafları anımsatıyordu.
"Hyung! Geç kalacağız!"
Abisinin odasına diğer abisi Kyungsoo gibi bodoslama dalan Minseok şikayet ettiği insan yavrusuna baktı, resmen büyülenmişti.
"Baek hyungum nerde!"
Bunu şakasına söylemişti ama küçük elleriyle abisinin ufak elini tutmuş ve onu kendine çekip sarılmıştı, yapabildiği kadar sıkı bağrına bastırıyordu. Onu içine sokmak istiyordu, o kadar şirindi yani!
"Çok şeker, çok seksi, çok güzel!"
Bu tam da Baekhyun'a uyan bir tanımdı, kardeşleri de abilerine çekmişti.
"Yah! Konuşmayın be! Normalim o aşçı için de süslendiğim falan yok! Tek kelime etmeyin! Hadi gidelim!"
Baekhyun bunu söyledikten sonra hemencecik aşağı indi, Minseok onun canını yakmıştı. Çok sıkmıştı ufak doktoru ama Minseok kötü hissetmesin diye bir şey söylememişti.
"Taksi geldi dime hyung!"
Baekhyun hemen taksiye binmişti, ön tarafa. Diğer kardeşleri de arkaya binmişlerdi ve ilk defa zengin bir eve gidiyorlardı.
☆
"Ben çıkıyorum Jongdae!"
Chanyeol giydiği buz mavisi gömlek ve altındaki siyah kot pantalonla gayet şık duruyordu, üstüne bir de yaptığı virgül saç onu tamamlıyordu.
"Ne demek ben çıkıyorum?"
Jongdae hyungunun dediği şeyle şaşkınlıkla ona bakmıştı, bugün en sevdiği arkadaşı Minseok ve onun hyungları gelecekti. Onlara özel bir şeyler hazırlamak isterdi ama Jongdae'nin bu tür şeylere gram yeteneği ve el becerisi yoktu, abisinin evde olacağını sanıyor ve ona güveniyordu.
"Ama acıktığımızda ne yiyeceğiz?"
Hem sinirlenip hem üzülmüştü, sinirlenmişti çünkü Baek hyungla tanıştıktan sonra belki ona karşı bir çekim hisseder ve onunla yakınlaşırdı ve ve abisinin sevgilisi doktor diye hava atardı herkese ama gidiyordu işte bu istediği şey imkansızdı! Üzülüyordu çünkü hyungunun yemeklerini bu kadar övdükten sonra onlara pizza siparişi vermek çok acınasıydı.
"Bir şeyler söylersiniz Jongdae?"
Kardeşinin kendi yemeklerini aşırı sevdiğini biliyordu ama bu kadarı da fazlaydı, Chanyeol'ün işe gitmesi gerekiyordu bi kere. Rahat bıraksındı onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevimli Doktor [ChanBaek]
FanfictionKüçük, sevimli doktor Baekhyun ve pezevenk şef Chanyeol Doktor ve şef işte Burası olmamış ben buralara sonra uğrarım @yeollieismine ( Teşekkürler ) :")