Arabayı otoparka park edip üst kattaki hastaneye çıktı. Girişteki hemşirelere Jaehyun adında birinin olup olmadığını sorduğunda ona olumsuz yanıt veriler. Derin bir nefes alıp düşündü. Ailesi içim burda olabilirdi, bu düşünceyle Jaehyun'un soyadındaki birinin burda olup olmadığını sorduğunda olumlu bir cevap aldı. O kişi 5. kattaydı ve içinden bir ses o küçük çocuğun de burda olduğunu söylüyordu, o güvendiği çocuk...
Hışımla 5. kattaki 614 numaralı odaya girdi, kapıyı çok sert açtığından yataktaki küçük çocuk ürktü. Chanyeol burda Jaehyun'u beklerken bu küçük ve masum çocuk da neyin nesiydi?
"Jaehyun nerde?"
Yataktaki küçük çocuk dudak büzdü ve duruşunu dikleştirip kocaman olan deve baktı.
"Hyungum bana çilekli süt almaya gitti bay koca dev"
Chanyeol küçük çocuğun dediklerine gülüp yatağa yaklaştı, saçlarını karıştırdı.
"Benim kim olduğumu biliyor musun?"
Küçük çocuk dudak büzüp kafasını aksi yönde salladı. Chanyeol bu görüntüye eridi, şuan düşündü keşke bir çocuğu olsa diye.
"Ben hyungunun hyunguyum, Park Chanyeol'üm"
Küçük çocuk gözlerini kocaman açarak karşısındaki deve baktı. Ne yani abisinin her zaman anlattığı şu süper adam bu muydu?
"Çok çok süper adam sen misin? Hyungumun hyungu gerçekten de büyükmüş!"
Yataktan kalkıp küçük kollarını Chanyeol'ün boynuna doladı, aynı zamanda küçük kıkırtılar da duyuyordu. Küçük çocuk geri çekilip teşekkür ettiğinde Chanyeol kaşlarını çatmıştı. Küçük çocuk minik parmaklarıyla Chanyeol'ün büyük ellerini tutup gülümsedi.
"Sen çok iyi ve güçlü bir kahramansın, bizim kahramanımız! Çünkü bu doktor amcalar hyunguma ameliyat için gerekli şeylerin eksik olduğunu söylediğinde hyungum çok ağlayıp benden özür dilemişti ama sonra kocaman büyük hyungunun yanına gideceğini söylemişti. Sonra geldi ve doktor amcalar beni iyileştireceklerini söylediler. Hyunguma kahraman hyung kim diye sorduğumda senin adını verdi. Teşekkür ederim kocaman hyung hem beni iyi yapacağın için hem de abimin ağlamasına izin vermediğin için"
Chanyeol küçük çocuğun dedikleriyle şok olmuştu, Jaehyun nasıl olurdu da bunu ondan saklardı? Bu sefer daha da sinirlendi, küçük çocuğun alnını öpüp gülümsedi.
"Ben yine geleceğim küçük melek"
Küçük çocuk kafa sallayıp kocaman kahramanına büyük bir gülümseme verdi ve Chanyeol odadan çıktı. O Jaehyun'u gebertecekti! Nasıl olur da bu melek gibi küçük çocuğu ona göstermezdi, daha önemlisi bu olayı nasıl ona anlatmazdı?
Kapının önünde o şekilde durunca koridorun ortasındaki beklediği veleti gördü.
"Siktim seni!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevimli Doktor [ChanBaek]
FanfictionKüçük, sevimli doktor Baekhyun ve pezevenk şef Chanyeol Doktor ve şef işte Burası olmamış ben buralara sonra uğrarım @yeollieismine ( Teşekkürler ) :")