Güzel doktor, otoparkta gördüğü korkunç adamın elinden kurtuldukktan sonra hastaneye koşup kalp atışlarını dizginlemeye çalıştı, çok yüksek atıyordu. Asansöre binmek için düğmeye bastığında ellerinin titrediğini gördü, o minicik zarif elleri titriyordu. Bu olamazdı, olmamalıydı! Bu yüzden hemen asansöre binip gözlerini kapattı.
Açtığında çoktan 2. kata gelmişti bile, asansörden çıkıp kendi odasına ilerlediğinde sadece o pislik herifin yaptığının bedelini ödemesini istiyordu, iş çıkışı onu polise şikayet edecekti. İş çıkışı çünkü girmesi gereken bir sürü ameliyat vardı.
Bu sırada Chanyeol akşamki misafirleri için mutfağa geçmiş belindeki siyah önlükle ağız sulandırıcı görüntüsüyle yemek yapmaya başlamıştı. Çalışanların o mutfaktayken mutfağa girmesine izin vermiyordu, sadece yalnızken rahat hissediyordu.
Her üyenin en sevdiği yemekleri yapmıştı hatta Kyehyon'ın karısı Anastasia, Rus olduğu için ve karısının yaptığı o tuhaf yemekleri bir de Chanyeol kendisi yapmıştı. Hangisinin daha güzel olduğunu soracaktı. Tabiki kendisine güveniyordu yemek konusunda, boşuna gastronomi okumamıştı salak gibi.
Akşama doğru konuklar geldiğinde hepsini karşılamış ve restorantta birleştirdiği masaların olduğu kısma götürmüştü. Hepsi yerini aldığında garsonlar yavaş yavaş yapılan yemekleri getirmişlerdi, masadaki 10 kişilik -Chanyeol dahil değil çünkü kendi yemeği- gelen yemeklere ve aldıkları kokularla derin bir nefes alıp görgü kurallarını hiçe sayıp yemeye başladılar. Chanyeol, Kyehyon'un Zakuski Çar ve Pelmeni'yle göz göze geldiğinde buruşturduğu yüzüne içinden kıkırdadı.
"Hadi ye kiminki daha güzel onu da söyle"
Kyehyon, karizmatik şefin alayla kalkan kaşlarına bakıp yutkundu ve yavaş yavaş yemeye başladı, çok kötü olmasını bekliyordu ama düşündüğünün aksine mükemmel bir tadı vardı. Bir keresinde karısı mı tuhaf yapıyor anlamadığı için Rusya'ya gittiğinde ünlü bir restoranda Pelmeni siparişi vermişti ama yediği karısınınkinden bile rezaletti ama şimdi Chanyeol'ün yaptığını yiyince şaşırmasının nedeni bu yüzdendi.
"Hayatımda yediğim en güzel yemek!"
Chanyeol gelen iltifata hafif bir tebessüm etti, yemeklerinin beğenilmesini seviyordu. Joonhyuk, Chanyeol'e dönüp kaşlarını çattığında herkes diyeceği şeyi merakla bekledi.
"Bu kadar yetenekli ve yakışıklıyken nasıl olur da kimseyle birlikteliğin olmaz? Ne zaman evleneceksin?"
Diğerleri de onaylar bir şekilde mırıldandığında Kyehyon ağzındaki yemekle beraber konuştuğunda herkes bir kahkaha attı.
"Bu kadar yaşlı olmasaydım ve karım olmasaydı üzerine atlardım Chanyeol ama ne yazık ki buradaki herkes evli"
Diğerleri de olayı farklı bir boyuta taşıyınca bu heriflerin ne kadar sapık olduğunu bir kez daha anladı.
"Deliğimi parçalamanı istiyorum Park"
Kahkaha atarken söyleyince başkaları da daha farklı bir biçimde çok farklı şeyler söyleyince Chanyeol kendisine yöneltilmiş olan soruyu yanıtlamak adına boğazını temizledi.
"Aslında beni tanıyanlar yaklaşamayacak kadar korkuyorlar, tanımayanlar ise ya yüzüm ya da param için yanımdalar sanırım bu yüzden hiçbir birlikteliğim yok ve bazıları da sizin de dediğiniz gibi onları becermem için yanımda oluyorlar ben de bunu istemediğim için ciddi bir ilişkim yok"
"Becersen ne olacak ki?"
"Onlar beni isteyince heyecanlı olmuyor ben onları istemeliyim"
Anlaşmalar yapılmış ve takas tamamlanmıştı, Chanyeol ise payına düşeni fazlasıyla almıştı. Erken bittiği için kardeşi Jongdae ile vakit geçirebileceğine sevinmişti; en kötü film izlerlerdi, gerçi kardeşinin zevkini seviyordu. Birazdan haber verip kendisinin geleceğini ve bir şeye karar vermesini isteyecekti.
_________________________________________
Geçen gün biri yebe atmamı istemiş, o kim bilmiyorum ama sadece o beni mutlu ettiği için atıyorum. Belki bu hafta yine atarım, bilmiyorum. Kitabın heyecanını sonraki bölümde 2 tık artıracağımı düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevimli Doktor [ChanBaek]
FanfictionKüçük, sevimli doktor Baekhyun ve pezevenk şef Chanyeol Doktor ve şef işte Burası olmamış ben buralara sonra uğrarım @yeollieismine ( Teşekkürler ) :")