6

3K 237 179
                                    

Chanyeol şaşkınlıkla lise arkadaşına baktı. Onunla en son geçen ay balığa çıkıp beraber içmişlerdi. Chanyeol arkadaşının sevgilisiyle arasının bozuk olduğunu anlamıştı. Bu yüzden o sızdıktan sonra, cebinden telefonu çıkarıp sevgilisine mesaj atmıştı. Sevgilisi geldikten sonra da Chanyeol arkadaşının gözüne birkaç ay gözükmemeyi düşünüyordu ama şuan umduğu gibi olmadığını anladı.

"Kris?"

Chanyeol beraber ergenlikler yaptığı arkadaşının ismini istemsizce söylemişti.

"Kapa çeneni lanet olası!"

Bunu hak ettiği için susmuştu Chanyeol, yoksa kimse ona böyle davranamazdı.

"Neden beni engelledin her yerden ulan!"

Sevgili arkadaşı derin bir nefes alıp kendisinden birkaç santim kısa olan arkadaşına döndü.

"Sana bir teşekkür bile edemedim!"

Chanyeol şaşırmıştı, ne için teşekkür edecekti ki?

"Senin yüzünden Tao ile aramız düzeldi hatta..."

Anlatım bozukluğu yaptığı için sevgili arkadaşını öldürmek istiyordu Chanyeol, geçen hafta Jongdae'yi çok fazla çalıştırdığı için bugünlerde her kelimeye, kelimelerdeki eklere bakıyordu. Aklından hızlıca geçen dil bilgisi kuralları sinirini bozuyordu ama yapabileceği bir şey yoktu.

"Resmen benimle olsun diye ertesi günü yıldırım nikahı kıydım, seni şahidim yapmak istedim ama malum engellenmiştim. Sonra haber veririm dedim ama sonraki 2 hafta boyunca İbiza'daydık. Orda balayı bir harikaydı dostum, sen de orda yapmalısın."

Çıplak olan göz devirdi, sinirle derin bir nefes verdim ve gözleriyle üst bedenini gösterdi. Kaslı, sert ve enfes görünen üst bedeni...

"Neden çıplağım? Ekip arkadaşların bir şey giymeme izin vermedi?"

Kris de aynı şekilde göz devirip hemen ardından sırıttı.

"Manzara güzel"

Chanyeol bu laubali tavır karşısında göz devirmesine kendini alıkoyamadı.

"Her neyse neden burdayım?"

Kris sinsice sırıtarak altında sadece kaslı bacaklarını gösteren şortu giyen Chanyeol'e baktı(düştüm). Sonra da en yakın arkadaşını şikayet eden sevimli oğlanı hatırladı, kankamı için araştırmıştı onu. Oğlanın geçmişi temizdi ve bir doktordu, bunun çok seksi olduğunu düşündü Kris.

"Bir doktor, sevimli bir doktor şikayet etti seni"

Bunu duyan Chanyeol kısa bir süre düşündü ve aklına gelen yüzle kaşlarını çattı.

"Ona sevimli deme!"

Kristen kankasının ani çıkışıyla önce şaşırsa da  az önceki gibi sırıttı, Chanyeol neden buna sinirlenmişti ki? Sonuçta o çocuk gerçekten sevimliydi.  

"Bana çok değişik bakıyorsun, gözlerindeki şey düşündüğüm şey mi?"

Bu sefer Chanyeol sırıttı, sadece sırıttı ve Kris bundan ürktü, sevimli oğlan için ise endişelendi.

~~~

"Beyefendi kapatıyoruz"

Garson, sevimli bir şekilde masanın üzerine kafasını koyup uyuyakalmış müşteriyi hafifçe dürtüp uyardı.

"Immmh! T-tamam..."

Baekhyun kendine gelmeye çalıştığında ağzından birkaç şey dökülmüştü. O sırada telefonu çalmıştı, emniyetten arıyorlardı.

Sevimli Doktor  [ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin