Jaehyun duyduğu küfürle başını yerden kaldırıp ona doğru koşan uzun adama gözlerini kocaman açarak baktı. Sonra kendisinin de koşması gerektiğini anlayıp merdivenlerden aşağı inmişti. Chanyeol kendisinden kaçan küçük veletle daha çok sinirlenerek peşinden koştu, şuanki siniri hâlâ anlatmayıp kaçıyor olmasıydı. Tamam az önce 'siktim seni' diyip ona koşan Chanyeol'dü ama işte dursundu o da!
Sonunda otoparka geldiklerinde Chanyeol kendisinden bir kaç adım uzağındaki veledin kazağından yakalayıp tutmuştu. Karşısına geçip sinirli gözleriyle minik velede baktı.
"Sen nasıl bana söylemezsin!"
Rastgele bir yumruk attı, çok acımış olmalı ki karşısındaki küçük çocuk çığlık atmıştı.
"Sana yardım edeceğimi biliyordun! Neden söylemedin!?"
Tam bir yumruk daha atacaktı ki arkasından ince bir ses duydu.
"Hey, bırak o çocuğu! Ne yaptığını sanıyorsun?!"
Arkasına dönünce daha yarım saat önce gördüğü güzel kadını gördü
"Siz karışmayın hanımefendi!"
Tam karşısındaki çocuğa dönecekti ki güzel kadının sinirle ayaklarının yere vurduğunu duydu
"Sensin hanımefendi pislik herif! Nasıl hastane otoparkında, üstelik kendinden yaşça küçük genç masum bir çocuğu döversin!?"
Güzel doktor ikilinin yanlarına yürüyüp uzun herifin karşısına dikildi, kaşlarını çattı.
"Çık bu hastaneden yoksa seni şikayet edeceğim!"
Karşısındaki uzun adam tuhaf bir bakışla ona baktı
"Ben mi hanımefendiyim?"
Hızlıca kendi vücudunu ve karşısındaki güzel vücudu süzdü
"Bence kimin kız gibi olduğu kabak gibi ortada"
Kabak demişken; Chanyeol'ün canı kabak çekmişti, bu akşam yapacaktı. Her ne kadar Jongdae sevmese de...
"Öyle mi yapacaksın kız kılıklı?"
Chanyeol karşısındaki güzel kişiye tek kaşını kaldırarak sormuştu. Şikayet mi edecekti? Hah! Karşısındaki güzelin üzerine yürüdü, o üzerine yürürken güzel olan geri geri adımlıyordu.
"Madem kız değilsin, o zaman seni dövmemde bir sakınca yok?"
Güzel doktor Chanyeol'ün ve şık bir arabanın arasında kalınca yutkundu. Chanyeol, Jaehyun'a döndü.
"Git kardeşinin yanına, kaçmaya çalışma çünkü seni bulacağımı iyi biliyorsun, seninle sonra konuşacağız"
Küçük çocuk kafa sallayıp gidince, Chanyeol arabayla kendi arasında kalmış minik karı kılıklı güzele baktı. Otoparkta sadece ikisi ve minik bedenin nefes alış sesleri vardı.
"Eee nerde kalmıştık?"
Güzel doktor kendisinden bayağı büyük olan deve cevap verebilmek için başını kaldırıp yüzüne baktı, çok uzundu.
"Ş-şey ben... Ben burda iyi bir doktorum! Rahat bırak beni yoksa kötü olur!"
Güzel doktor sesini yüksek tutmaya çalışsa da korkuyordu. Karşısındakinin kim olduğunu bilmiyordu. Sonuçta onu öldürebilirdi ya da güzel bedenine zarar verebilirdi. Uzun olan ise karşısındaki güzel kişinin sesinin titremesiyle korktuğunu anlamıştı. Biliyordu ki isterse bütün bu hastaneyi, içindekilerle beraber, satın alabilirdi. Biraz daha güzel olana sokuldu.
"Ne olurmuş?"
Ellerini arabanın iki yanına sabitledi küçük bedene daha çok yaklaştı, amacı kollarının arasındaki minik bedenin hareketlerini kısıtlamaktı.
"B-ben seni şikayet ederim h-hapse girersin..."
Sona doğru kısılan sesiyle başını çevirip yüzünü gizlemeye çalıştı.
"Beni şikayet edersin?"
Anlamamış gibi yüksek sesle tekrar edene korkuyla baktı güzel doktor. Kafasını farklı yöne çevirince eğilen bedenden utanıyordu.
"B-bırak beni lütfen, bak kimseye söylemem"
Güzel olanın kırmızı yanaklarına bakıp sırıttı Chanyeol
"Seni dövmek istiyorum ama kemiklerin ince"
Kolunu sıkıp bırakınca minik beden ürktü, tıpkı öğle vakti bakıştıklarında olduğu gibi
"Çabuk kırılır ama sen iyi bir doktorsun, kendi kırığını kendin alıçıya alabilirsin"
Korkuyla kolunu sıkan uzun bedene baktı. Bakışlarından korkup gözlerini sımsıkı kapattı.
"L-lütfen bırak beni, kimseye söylemeyeceğim. L-lütfen..."
Chanyeol sırıtıp başka bir yöne baktı, saati görünce alım-satıma bir kaç saatin kaldığını gördü. Doktorun şanslı olduğunu düşündü, çok şanslı
"Adın ne?"
Onunla işini daha sonra görebileceğine karar verdi, yatakta ama bunu karşısındaki güzel doktorun bilmesine gerek yoktu
"B-baekhyun, Byun Baekhyun"
Kekeleyerek cevap veren güzel doktora gülümsedi, bu gülümseme farklıydı çok farklı
"Bırak artık l-lütfen hastalarım var, geç kaldım"
Chanyeol yana kayıp güzel doktorun şimdilik gitmesine izin verdi, şimdilik...
____________________________________
Şimdi elimde 2 tane hikaye var. 1. Hizmetçi ile ilgili bir şey (ehe) 2. Öğrenci ve asistan konulu bir şey hangisini daha önce yazayım karar veremiyorum azcık söyleyin yaw
↑↑↑↑↑↑↑↑
SANIRIM BAZILARI BURAYI OKUMADAN GEÇTİHer neyse bölümü geç attım BC annem bütün kitap ve defterlerimi toplanmıştı ve fik defterini de saklamıştı, buldum ve yazdım.
EĞER YEBE ISTIYORSANIZ yeollieismine 'A BASKI YAPIN BC O BENİM ILHAM PERIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevimli Doktor [ChanBaek]
FanfictionKüçük, sevimli doktor Baekhyun ve pezevenk şef Chanyeol Doktor ve şef işte Burası olmamış ben buralara sonra uğrarım @yeollieismine ( Teşekkürler ) :")