11

1.4K 115 89
                                    

Chanyeol güzel bir şekilde giyinmiş olan fakat vakit geçtikçe saçı ve makyajı bozulmuş olan güzel doktora baktı, oldukça şaşkındı çünkü onu burada görmeyi hiç mi hiç beklemiyordu. Onu en son karakolda elinden kaçtığı sırada görmüştü, onu tekrar aramayı koymuştu kafasına fakat zamanı olmamıştı. Şimdi evinde görmesi... şans?

"B-ben"

Baekhyun gözlerini korkuyla karşısındaki adama dikti, ne yapacağını bilmiyordu. Bu onu aşırı korkutuyordu, hele en son olanlardan sonra şimdi bir deliğine içine girip uzunca bir süre çıkmak istemiyordu.

"Hyung! Nerde kaldın! Tuvaletleri çok mu güzel ki?"

Kyungsoo bağırıp arkasından geldiğinde biri kısa biri fazla uzun iki bedenin karşılıklı olarak birbirine baktığını gördü, amanın yine o seks tanrısı heykeli gelmişti.

"Çocuklar gelin! Seks tanrısı heykeli geldi!"

Baekhyun'un gözleri çoktan dolmuştu bile, hatırladıkları ve şuanda yaşadığı belirsizlik onu duygusallaştırmıştı. Kapının oraya gelen küçük kardeşler Chanyeol'ü selamlamıştı, Jongdae de hyunguna sarılmıştı. Chanyeol hâlâ şaşkınlıkla küçücük ve sevimli olan bedene bakıyordu aniden Baekhyun hıçkırdığında herkes ona döndü.

"B-ben... h-hıck!"

Minseok küçük hyungunun kolundan hafifçe tutup ona baktı, neler oluyordu? Kyungsoo da duvara yaslanıp olayı kavramaya çalışıyordu ama aklına bir şey gelmiyordu.

"Ne? Siz ikiniz daha önce tek gecelik bir beraberlik yaşadınız ve ertesi gün seks tanrısı heykeli yüzüne bir fahişe gibi para atıp gitti mi?"

Aklına gelen en mantıklı şeyi söylediğinde omuz silkti, bunun mümkün olmayacağını biliyordu çünkü hyungu kimseye güvenip kolay kolay kendini ona sunmazdı. Ne kadar sarhoş da olsa bunu asla yapmazdı.

"B-bu, size bahsettiğim kişi!"

Baekhyun zorlukla ve nihayet hıçkırmadan bunu söylediğinde orda bulunan üçlünün kafası karışmıştı, neler oluyordu böyle?

"Jongdae, Byun Baekhyun neden burda?"

Jongdae abisinin ufak doktoru tanıdığına daha çok şaşırmıştı, nerden tanıyordu? Hem tanıyorsa neden hâlâ aralarında bir şey yoktu? Baekhyun hyung mükemmel biriydi, ondan daha iyisini bulamazdı; bulması imkansızdı, çok zordu.

"Beni taciz eden adam h-hıck"

Baekhyun geçen gün olayı kendi tarafından çocuklara anlattığı şeyi kast etti, odada bulunan üçlü dediği şeye çok şaşırmıştı. En çok da Kyungsoo, çünkü onu elleyenin yaşlı biri olduğunu sanıyordu.

"Ne?"

Chanyeol onu taciz mi etmişti? Sadece onu korkutmak istemişti, neye bakarak bunu söylüyordu ki? Birkaç saniye düşündü ama aklına gelenlerle gerçekten ufak doktorun neden böyle düşündüğünü anladı, onu taciz ettiğini sanmıştı.

"Hyung bu doğru mu?"

Jongdae hyunguna döndü, buna inanmak istemiyordu. Rol model aldığı kişinin bir tacizci olmasına inanamıyordu, bu nasıl mümkün olabilirdi. Baekhyun'un hıçkırıkları daha da artarken Minseok onu bağrına basıp küçük hyungunu  sakinleştirmeye çalışıyordu, Kyungsoo hâlâ olanları şaşkınlıkla izliyordu.

"Bu sana hiç yakışmadı seks tanrısı heykeli"

Onu kimse umursamamıştı, çünkü odak noktaları sadece şu taciz olayındaydı.

"Sen... senden utanıyorum."

Jongdae bunu hayal kırıklığı ile söylediğinde hemen yukarı odasına çıkmıştı, birkaç dakika sonra gelecekti. Ağlayan Baekhyun'un sesi daha da yükseliyordu. Jongdae elinde birkaç parça eşyayı koymuş olduğu çantayla gelmişti, içinde Chanyeol'ün onsuz uyuyamadığı küçük ayıyı da almıştı.

"Jongdae pişman olacağın şeyler yapıyorsun, beni dinlemelisin"

Chanyeol nihayet konuştuğunda Jongdae ona keskin gözlerle bakmıştı, sonra küçük Baekhyun hyungun kolundan tutup onu dışarı çıkarmıştı. Diğer iki oğlan da peşlerinden gelmişti.

"Hiç sanmıyorum Chanyeol."

Jongdae çıkarken söylediği şeyle uzun olan şok olmuştu, kardeşi en son ona adıyla hitap ettiğinde onunla uzunca bir süre konuşmamıştı ve hatırladığı kadarıyla Chanyeol o günlerde ölecek gibi olmuştu.

"Nereye gidiyorsun, gel buraya!"

Jongdae taksi çevirip gerisinde bıraktığı tacizci sapığı umursamadan taksiye bindi ve diğer küçük oğlanları da bindirdi. Baekhyun, Minseok'un göğsüne  kafasını gömmüş hâlâ ağlıyordu. 

Kimseye itiraf edemese de kendisini taciz eden adamla sevişme hayali kurup bunu gerçekten istediğini fark etmişti ve bu çok utanılasıydı, çok adiceydi. Bir de Jongdae abisinden bahsettiğinde gerçekten ona karşı bir hayranlık duymuştu ve belki de onunla bir şeyler olur umuduyla böyle süslenmişti, işte bunlar içinde sakladıklarıydı. Bu gecenin tek iyi yanı müzik ödevinin tamamlanmış olmasıydı.




_________________________________________

Kaç yıl oldu? Hshsjsveyjejwbsbs

Şaka bir yana gerçekten özür dilerim bölüm kısa oldu biliyorum ama kafamda tam kesinleştiremedim ne yapacağımı içime de sinmedi ama dedim ne olacaksa olsun artık

Siz bunu okurken ben muhtemelen yeni bölümün sonlarını hazırlıyor olacağım

Veee bana çok kızmayın olur mu çünkü çok değişik şeyler oldu böyle anlatmaya değmeyecek o yüzden affedin plz :"

Bir de kızmayın ama ben bu fic'te bazı şeyleri unuttum ve biraz olaylar geçen yazdıklarımla uyuşmazlarsa kusuruma bakmayın ve okumaya devam edin, bilmiyorum hâlâ okuyanlar olur mu ki

Bir de kızmayın ama ben bu fic'te bazı şeyleri unuttum ve biraz olaylar geçen yazdıklarımla uyuşmazlarsa kusuruma bakmayın ve okumaya devam edin, bilmiyorum hâlâ okuyanlar olur mu ki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daddy Cy

Baby Byunnie

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baby Byunnie

Sevimli Doktor  [ChanBaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin