Baekhyun sabah zar zor uyanmıştı, dün geceki malum kişiyi düşünürken aklı pek yerinde değil gibiydi. Ağladığı için de gözleri şişti ama yine de ağladıktan sonra uyuduğu için rahatlamış hissediyordu.
"Uyanmasaydın üzerine atlayacaktım"
Dün telefonda en yakın arkadaşı Jongin'e olan biteni anlattıktan sonra sexting yapan azgın ortanca kardeş de gelmişti.
"Hadi çabuk yıkan hyung, dün gece ateşli şeyler yaşayan sen değilsin hadi!"
Bunu deyip hemen aşağı indi, üç kardeş genel olarak kahvaltıdan başka hiçbir şey hazırlamayı bilmediği için sadece kahvaltı hazırlamışlardı. Herkes masaya oturmuş yemek yerken Jongdae'yi biraz çekingen gördü Baekhyun.
"Jongdae, üzülmene gerek yok. Ben iyiyim"
Bahsettiği çocuk kafasını kaldırıp gerçekten de minik ve tatlı olan kendisinden büyük kişiye baktı, çok sevimliydi.
"Ben iyiyim hyung, sadece bilirsin işte onun için hâlâ üzülüyor olmama sinirleniyorum"
Baekhyun kaşlarını yukarı kaldırdı, bunu beklemiyordu. Sonuçta onca yıllık yakınıydı, bir tuhaf gelmişti. Kendi kardeşlerinden birinin onun için böyle düşündüğünü bilseydi belki de çıldırırdı, kardeşleri Baekhyun'un her şeyiydi.
"O senin abin, böyle düşünmen normal."
Jongdae kaşlarını çatıp kafasını aksi yönde salladı, bunu kesinlikle kabul etmeyecekti.
"Normal değil, kötü biri için böyle düşünmek normal değil."
Baekhyun yine kendisini Park Chanyeol yerine koymuştu, çok üzülmüştü. Jongdae'ye bir şey söylemek istemedi, çünkü onun sinirli olduğunu ve şuan konuşmak için hiç de zamanının olmadığını biliyordu.
"Ben hâlâ o seks tanrısı heykelinin bizim miniği taciz etmesini saçma buluyorum"
Kyungsoo çubuklarıyla dudağına vurduğunda söylediği şeyle herkes ona baktı, ne demeye çalışmıştı ki o?
"Hayır yani bebek gibisin maşallah da adam da afet yani, istese seni hemen altına alabilecek potensiyele sahip ve sen çok safsın hemen kanarsın... yani saçma geliyor işte!"
Masadaki herkes garip bir kafadaydı, Baekhyun daha fazla burda durmak istemediğini anladı. Ayağa kalktı.
"Ben işe geç kalıyorum, siz de fazla oyalanmayın dersinize yetişmeye çalışın"
Baekhyun arabaya bindiğinde Kyungsoo'nun dediğini düşünmeye başladı, haklıydı. Ama hâlâ neden taciz ettiğini anlamıyordu, üstelik hâlâ kötü hissediyordu. Hem o geçen tüm karşılaşmalarındaki korkulardan hem de Jongdae'nin abisinden nefret edecek kıvama gelmesi yüzünden kötü hissetmişti, Baekhyun asla buna sebep olmak istememişti.
"O kötü biri Baekhyun! Hem onu düşünme ilgilenmen gereken hastalar var!"
Baekhyun hastaneye geldiğinde daha sabah eline geçen nöbet listesine baktı, bu ay çoğu kere gececi görünüyordu. Bunu sevmemişti, çünkü kardeşleriyle zaten sabah görüşemiyordu onlar okula gittiği için sadece akşamları ama bu ayın çoğu günü de gösteriyordu ki onlarla bu ay için iyi görüşemeyecekti.
"Şafak kaç?"
Kendisi gibi asistan doktor olan Seokjin konuştuğunda ona döndü, onunla iyi anlaşıyordu. Şimdi sevimli gözlerini ön plana çıkararak ona yakınacaktı.
"Hyung! Çoğu gün akşamcıyım ve bir sürü 24 görünüyorum! Haksızlık!"
Seokjin hyungu ufaklığa gülmüştü, kendileri aynı yaşta değillerdi. Çünkü aralarında 2 yaş vardı, Baekhyun daha yeni intörnlükten çıkmıştı ve mecburiye kalmıştı. Seokjin'in de bitmesine 1 sene kadar kalmıştı, sorunsuz giderse 1 ama gitmezse 2.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevimli Doktor [ChanBaek]
FanfictionKüçük, sevimli doktor Baekhyun ve pezevenk şef Chanyeol Doktor ve şef işte Burası olmamış ben buralara sonra uğrarım @yeollieismine ( Teşekkürler ) :")