Hastalarıyla ilgilenmesi biten güzel doktor, otoparktaki kamera kayıtlarının kopyasını alıp karakola gitmişti. Elindeki kayıtlarda hem çocuğun dövüldüğü hem de kendisinin taciz edildiği görüntüler vardı, o herif kesinlikle yaptığının bedelini ödemeliydi.
"Bay Byun, sözlü tacizden başka bir şey yaptı mı?"
Hayır yapmamıştı ama yaptıklarından dolayı Baekhyun korkuyordu ve amire adamı gösterdiğinde yüzünün farklı bir hal aldığını görmüştü, bu onu biraz ürkütse de irdelemedi.
"E-evet, başka bir şey olmadı. Hepsi o kamera kayıtlarında olan kadar"
Büro amiri, o adamın yakalandıktan sonra kendisine haber verileceğini söylemişti. Şimdilik yakınlarda olması iyi olurdu. Bu yüzden karakolun yakınındaki kafede oturacaktı.
Eve gelen ve kardeşi Jongdae ile vakit geçirdikten sonra şuanlık tatil için şehir dışında olan diğer kardeşi Jongin'i arayan Chanyeol yorgunlukla yatak odasına yöneldi, kardeşinin iyi olduğunu öğrendikten sonra dolabına yöneldi ve altına sadece bir pijama geçirip yatağına öylece girdi. Evet üstü çıplaktı çünkü uyurken fazla daralıyordu ve üzerindeki şeyler onu çok sıkıyordu.
Birkaç saat sonra kapı alacaklı gibi çalınca ayağa kalktı ve uykulu haliyle kapıya ulaştı, kardeşi Jongdae de onunla birlikte ısrarla çalan kapının yanına geldi.
"Neler oluyor hyung?"
"Birazdan öğreniriz"
Kapıyı yarı çıplak bir biçimde mükemmel vücuduyla açtığında polisleri görmeyi beklemiyordu ve aynı şekilde polisler böyle güzel bir manzara görmeyi beklemiyordu, hepsinin odak noktası yalamalık adonislerdi. Kardeşi abisine alışkın olduğu için abisine yiyecekmiş gibi bakanlara tuhaf tuhaf bakıyordu.
"P-park Chanyeol?"
"Buyrun, benim"
Polisler zorlukla odak noktalarını taş olan adamın yüzüne çıkardılar ama yine böyle mükemmel bir şey beklemiyorlardı, yeni uyandığı belli olan adamın böyle seksi görünmesi onları fazlaca tetikliyordu. O adama daha fazla bakmak hiçbiri için iyi bir fikir değildi, kalp sağlıklarına zararlı olabilirdi bu yunan tanrısı görünümlü seksi bey
"B-bizimle acilen emniyete kadar gelmeniz gerek"
"Neden?"
"Nedenini orda öğrenirsiniz"
Kafa sallayıp üzerini giyinmek için odasına yönelen yakışıklı herifi polisler durdurdu.
"Üzerimi giyinseydim?"
"Hemen gelmelisiniz"
Chanyeol adamlara dönüp kaşlarını çatarak baktı.
"Böyle, bu şekilde mi?"
"Evet"
Polislerin bu kadar net oluşu ona tuhaf gelmişti ama bunu kabul etti. Kardeşine endişelenmemesini ve uyuması gerektiğini söylemişti ama kardeşi pek onu dinleyecek gibi durmuyordu, bunu rahatça düşünebiliyordu çünkü kardeşlerini oldukça iyi tanıyordu. Jongdae gelme demesine rağmen kesinlikle gelecekti.
Karakola geldiğinde onu direkt amirin odasına aldılar, karşısında dikilip düz yüzüyle kendisine bakan adamı görünce o da tanıdığı kişiyle kaşlarını çattı ve dik dik karşısında duran ciddi ama sevimli duran amire baktı.
"Park Chanyeol, demek düştün elime..."
_________________________________________
Bu sanki çok uzun sürdü he?
Ben sadece üşengeç ve unutkan bir insanım, üzgünüm. Akılda çok fikirler var ama üşeniyorum, üşengeçliğimi attıracak kadar kendine güvenen varsa buyursun gelsin. Ciddiyim o kadar üşengecim ki, sınavlara çalışmadan giriyorum ve sonuçlarını tahmin edebiliyorsunuzdur. Her neyse diğer bölümü yazmayı bu aradan daha kısa tutcam walla
Sizin için attım bea
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevimli Doktor [ChanBaek]
FanfictionKüçük, sevimli doktor Baekhyun ve pezevenk şef Chanyeol Doktor ve şef işte Burası olmamış ben buralara sonra uğrarım @yeollieismine ( Teşekkürler ) :")