Küçük burnunu çekip anahtarı yavaşça deliğe soktu genç doktor, kardeşlerini uyandırmak istemezdi. Zaten uyansalar da neden ağladığını anlatmak onu daha fazla yoracaktı.
"Immmh! EVET DAHA HIZLI!"
Kapı açıldıktan sonra duyduklarıyla minik gözleri de kocaman açıldı, neler oluyordu? İçeri girdiğinde koltukta deliler gibi tepişen -sevişen- KaiSoo çiftini görünce ağzı açık kaldı, kardeşinin arkadaşını hep saygılı ve giyinik bilirdi ama şuan üzerinde hareket etmesi ve dudaklarını öpmesinden daha şaşırtıcı olan ise diğer koltukta uyuyan diğer kardeşi Minseok'tu.
"TANRIM KYUNGSOO! Ne halt ediyorsun!"
Sesinin çok çıktığını fark ettiğinde sırf kendisinden küçük masum kardeşi uyanmasın diye kendini frenledi ve sesini alçalttı ama diğer cazgır kardeşi en iyi arkadaşının altında hâlâ yüksek sesle inlemeye ve hyungunu görmezden gelmeye devam ediyordu.
"T-tanrıaaaahhh!"
İşin sonunda bittiğini anlayan Baekhyun, sahte bir öksürük bırakıp esmer oğlana döndü.
"Sakın içine boşalma!"
Kardeşinin daha küçük olduğunu ve bebek sahibi olamayacağını bildiği için öyle dedi, yoksa umursamazdı.
"Prezervatif kullandık Baekhyun hyung"
Kara oğlan cevap verince genç doktor sinirle ayağındaki ev terliğini onun kafasına attı, utanmasalardı kendisini de aralarına alıp grup yapacaklardı.
"Sonra görüşürüz Jongin"
Baekhyun pantalonunu giyindikten sonra kardeşinin dudağına masum bir öpücük bırakan Jongin'in az önce sert bir şekilde kardeşini becerenin başkası mı olduğunu düşündü, sonunda kara oğlan gidince Baekhyun eline terlik alıp kardeşinin üzerine çıktı ve elindekiyle onu dövmeye başladı.
"Minseok uyansaydı ya!"
Kyungsoo omuz silkip hyungunu üzerinden itti, en yakın arkadaşıyla sevişmesine karışamazdı.
"Meyve suyuna uyku hapı attım ne var! Hem biraz heyecan olur dedim kötü mü ettim"
Baekhyun tekrar edepsiz kardeşine vurdu, kime çekmişti ya bu? Nasıl bu kadar azgın ve cazgır olmayı beceriyordu? Aslında kardeşinin bu yaptığı şey olmasaydı Baekhyun odasına gidip duşta bugün olanlar yüzünden sabaha kadar ağlayacaktı ama Kyungsoo sağ olsun şuan aklında bile değildi, şuan aklı az önce koltukta kendinden geçmiş gibi uyuyan kardeşi Minseok'un karşısında utanmadan -heyecan olsun diye- sevişen diğer kardeşi Kyungsoo'ya ne ceza vereceğindeydi.
"Yarın babamların evine gidiyorsun."
Baekhyun ciddi sesiyle söylediğinde, Kyungsoo uzandığı koltuktan kalktı. Bunu yaparken üzerindeki ince örtüyü düşürmüştü ama umrumda değildi babasına gidemezdi!
"Babama gidemem!"
Kyungsoo içinde yaşadığını dışına yansıtıyordu, bu onun açısından çoğu zaman iyiydi ama patavatsızlık sınırına geldiğinde değildi. Zaten Kyungsoo dobralık ve patavatsızlık sınırının tam ortasında takılıydı, çoğu zaman patavatsızlığa kaydığı için tahammül edilebilirliği azdı. Bu yüzden elinden geldikçe kendini tutmaya çalışıyordu.
"İtiraz istemiyorum, beni dinlemiyorsun bile!"
Kyungsoo susması gerektiğini anladı çünkü ufak olan -kendisinden değil ama- abisi ona sürekli bir şeyler söylüyordu ama o yapmıyordu, bu da patlama noktasıydı sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevimli Doktor [ChanBaek]
FanfictionKüçük, sevimli doktor Baekhyun ve pezevenk şef Chanyeol Doktor ve şef işte Burası olmamış ben buralara sonra uğrarım @yeollieismine ( Teşekkürler ) :")