6

388 26 2
                                    

Техьонг отново пътуваше към така любимото му кафене, бе решил че иска малко почивка заради всичко напоследък.

Фирмата е адски натоварена, а мафия И се опитва да нападне. Вътрешните хора които бяха вкарани в другата мафия издаваха информация и това до няква степен олесни всичко за Техьонг.

Когато той пристигна в кафенето, паркира колата си и влезе вътре в не малката сграда и отново бе посрещнат от заешката усмивка на Куки.

- Добър ден! - каза малкия, карайки Те да се усмихне.

- Здравей, моля те говори ми на "ти"! - каза спокойно Тае, а Куки се очуди но кимна.

- Ела да те настаня на твоята маса. - каза а по-малкия и с те тръгнаха към масата на която Техьонг винаги сядаше. Щом седна там Куки му подаде менюто.

- Благодаря ти Куки! - каза Те мило та чак учудващо за Кук.

- З-за нищо! - гласът му леко по трепери.

- Искам едно фрапе.. - каза по-големия и остави менюто на страна.

- След малко идва! - каза с усмивка малкия и взе менюто като не след дълго се върна с фрапето. - Заповядай! - каза поставяйки го пред него.

- Благодаря, а само да попитам имаш ли работа сега? -  попита го Те, а Куки се огледа.

- Не, защо? - попита малкия.

- Седни да си поговорим, от колко време идвам тук, а за теб знам само името и годините ти. - каза и леко се засмя.

Чонгук кимна и седна на едно от столчетата и с Те започнаха да си говорят..

...

𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖... [𝙑𝙠𝙤𝙤𝙠]Where stories live. Discover now