Чонгук седеше на дивана с една голяма купа с пуканки, а до него се намираше Техьонг който пък в ръката си държеше голяма чаша пълна с безалкохолно.
Двамата гледаха филм, бяха избрали да е страшен затова сега се бяха съсредоточили в екрана. По едно време дойде една от страшните цени, като точно в този момент пуканките се озоваха на земята, безалкохолното изсипано на килима, Чонгук се намираше в скута на Техьонг и закриваше лицето си в гърдите на по-големия от страх, а той от своя страна седеше шокиран и не смееше да помръдне.
Не след дълго Те обвини ръце около Кук и го притисна в себе си. Малкия леко изохка при това действие на Техьонг.
- Всичко е наред.. - тихо му прошепна Те, а Кук се сгуши повече в него..
- Уплаших се.. - измрънка тихо малкия, а Те се засмя леко..
- Това и аз го видях, плюс че се отрази и на килима ти.. - говореше по-големия без да сваля усмивката си.
- Ще има да чистяяя.. - измърмори и се засмя малки, а по-горлемия го последва.
Двамата продължиха да седят в тази в поза в която бях застанали, Кук в скута на Те и заровил лице в гърдите му прегръщайки го, а Те обвил ръце около него гледайки го с поглед пълен с любов..
По едно време дишането на Кук доста се успокои, което наведе Те на мисълта че малкия спи.. Но дали бе така наистина?
- Ах.. Кук.. Как ще ти кажа истина за мен, за чуствата ми към теб.. Като цяло за всички.. - тихо говореше Те - Страх ме.. Може да те изгубя но рано или късно трябва да ти кажа за всичко.. - въздъхна тежко и се облегна назад.
Кук се надигна и го погледна объркано, а Те бе видимо шокиран.
- За какво говориш Техьонг? Какво имаш предвид? - попита го със сериозен тон малкия.
- Ами...
❖
Не ми харесва.. Тази част май не стана като хората.. Нищо..
Надявам се да ви хареса все пак..
ОБИЧАМ ВИ😘💕❤❤❤
YOU ARE READING
𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖... [𝙑𝙠𝙤𝙤𝙠]
Fanfiction- Техьонг, кога смяташ да му кажеш? - запита го Джимин. - Знаеш че не мога да го направя, защото ще го изгубя.. - отговори му той просто и с лека тъга в гласът, тъга която никога не бе усещана от него.. ❖ Там където Техьонг е шеф на една от най-оп...