40

313 16 12
                                    

Изминаха се няколко години от раждането на малката принцеса.

Момчетата бяха решили да започнат един на пръв поглед нов живот, за да може малката им дъщеричка да е в безопасност. Техьонг бе оставил мафията зад гърбът си и бе продължил напред като управляваше само и единствено фирмата по наследство от баща му. Чонгук от своя страна реши да последва примера на Джин и да отвори заведение като предложи на Джин да работят и управляват това заведение заедно. Джин прие с удоволствие и така не след дълго двамата отвориха новото си заведение и бързо набиха популярност сред хората и заведението бе започнало да става все по посещавано.

Колкото до останалите от групата те също се заеха с нова работа, като Джимин работеше в кафенто, a останалите работеха във фирмата за Техьонг.

Малката Ким Чан-Ми вече бе стабала на пет годинки. Тя приличат повече на Кук, но имаше и доста прилики с Техьонг. Малката обичаше да помага на родителите си и бе наистина добро, тихо и кротко дете. Не разхвърляше и не вдигаше шум, още от малка бе доста подредена и ученолюбива която радваше много родителите и.

_

Денят на сватбата настъпи.. пети април, така чакането дата на сватбата от всички.

Гостите не бяха много и сватбата не бе голяма но на момчетата така им харесваше.

Кук бе облечен в бял костюм а Техьонг е черен, Чан-Ми бе облечена в сладка бяла шаферска рокля и изглеждаше просто очарователно.

В залата в която щеше да се проведе церемонията се разнесе сватбената/церемониалната  мелодия (онази тън, тън, тън тарън тън нещо си).

Техьонг седеше през олтара и чакаше Кук, който точно в този момент влезе в залата придружен от баща си. По-малкото момче пристъпваше бавно към Техьонг който го гледаше с усмивка. Той бе страшно развълнуван и радостен че точно днес ще се омъжи за любовта на живота си.

Вече пред олтара господин Чон пусна ръката на синът си, а той застана пред Те. Двамата се усмихнаха един на друг и в този момент свещеника проговори..

- Днес сме се събрали тук за да свържем тези две души в едно, чрез брачен съюз.. (помня че беше нещо такова) - свещеника се обърна към Техьонг - Вие Ким Техьонг взимате ли Чон Чонгук за ваш законен съпруг? - попита, а Техьонг се усмихна широко и погледна Кук е очите.

- Да! - каза сигурно той.

- А вие Чон Чонгук, взимате ли Ким Техьонг за ваш законен съпруг? - Кук също погледна Те в очите и му се усмихна.

- Да! - каза и очичките му се насълзиха от щастие че този момент най-накрая дойде.

Двамата сложиха пръстените си един на друг...

- И с това ви обявявам за съпрузи, може да се целунете! - усмихна се, а двете момчета сляха устните си в една дълга и изпълнена с любов целувка..

В залата се чуха аплодисменти, двете момчета се отделиха от целувката и се усмихнаха.

- Обичам те, Ким Чонгук!

- И аз те обичам, Ким Техьонг!

След тези си думи един към друг двамата се целунаха отново но за кратко, като в същия момент до тях изтича и малката им дъщеричка като те я прегърнаха силно и тя им се усмихна широко сгушвайки се в тях.

И двамата знаеха че щастието им ще трае дълго, както и любовта им ще остане все така непокътната, чиста и истинска..

❖Край❖

Благодаря ви наистина много за подкрепата през цялото време..

ОБИЧАМ ВИ И ДО НОВИ СРЕЩИ😘❤❤❤


𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖... [𝙑𝙠𝙤𝙤𝙠]Where stories live. Discover now