- Ами... Виж Кук.. Аз.. - Те не знаеше как да подбере думите си и само пелтечеше, а Кук искаше да разбере за какво става на въпрос.
- Хайде Те, няма какво толкова да стане.. - усмихна му се миличко.
- Ами ако те загубя?! Аз не искам това да става! - Техьонг бе обърнал погледа си на страни, не искаше да гледа към Кук.
- Те, няма да ме загубиш.. - малкия хвана лицето му в шепите си и го обърна към него, сега двамата бяха очи в очи, сключили погледите си.
Малкия се приближи и постави пеперудата целувка на устните на големия, а той доста се очуди.
- Харесвам те хьонг, дори да се окажеш сериен убиец пак ще бъда до теб.. - усмихна се малкия като леко се изкикоти.
- И аз те харесвам Куки.. - Те слепи устните им в по-продължителна целувка на която Куки естествено отвърна.
Когато въздухът им свърши те се отделиха един от друг и отново сключиха погледите си.
- Хайде Те, кажи ми.. - продължи да настоява Кук.
- Шеф съм на една от най-големите и опасни мафии.. - тихо каза Те и сведе глава, а Кук леко се подсмихна.
- Това обяснява някои неща.. - след тези свои думи Кук се засмя - Значи, ти си мафиот? Еха.. - Те вдигна поглед и щом видя усмивката на Куки доста се очуди.
- И не те е страх от мен? - попита очудено по-големия.
- Не.. Защо да ме е страх? Това изглежда яко.. - вдигна рамене, а Те продължи да гледа все така шокирано.
- Мислех че ще ме на мразиш и повече няма да искаш да имаш нищо общо с мен.. - отбеляза той, а малкия го погледа с поглед изпълнен с любов.
- Това няма как да стане.. Прекалено много се привързах към теб, а и щом съм с теб се чуствам в безопасност... - обясни той, а Те се зарадва..
- Щом е така.. Чонгуки.. Ще бъдеш ли моето момче? - попита Те с надежда в очите.
- Дааа! - извика малкия и го прегърна силно, като го целуна, а Те естествено отвърна и задълбочи целувката..
❖
Ами да, най-накрая са събраха..
Та имам въпросче.. Ще искате ли да има Mpreg или не.. Както и ще искате ли да я продължа тази история или следващата глава да е края.
Питам вас, защото ако вече не ви е интересна ще я спра.. А ако искате да продължа да я пиша ще го направя защото имам идеи 😊
ОБИЧАМ ВИ😘❤❤❤
YOU ARE READING
𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖... [𝙑𝙠𝙤𝙤𝙠]
Fanfiction- Техьонг, кога смяташ да му кажеш? - запита го Джимин. - Знаеш че не мога да го направя, защото ще го изгубя.. - отговори му той просто и с лека тъга в гласът, тъга която никога не бе усещана от него.. ❖ Там където Техьонг е шеф на една от най-оп...