36

274 18 8
                                    

Месеците бяха започнали да минават бързо и Кук вече бе навлязъл в петия месец от бременността си. 

С Техьонг бяха разбрали че ще си имат дъщеричка което ги накара да са още по щастливи знаейки че ще си имат малка принцеса вкъщи.

- Кукинце, налага се да отида до фирмата.. - каза тихо Те докато ставаше от леглото.

- Ще се върнеш бързо, нали? - попита Куки сънено тъй като се бе събудил преди няколко минути.

- Да бебче, а ти си поспи още малко и си почивай.. - целуна го нежно и за кратко по устните, след което излезе от стаята, а малко по-късно и от къщата.

_

Минаваше десет сутринта и Кук тепърва се пробуждаше отново.. Той стана внимателно от леглото и се преоблече след което влезе в банята да се оправи..

_

Дванайсе на обяд Те все още го няма, а Кук седи на дивана в хола.

По едно време на вратата се позвъня, малкия помисли че това е Те и побърза да отвори, но за жалост не бе този човека който Кук очакваше..

- С какво да ви помогна? - попита той любезно, а човека срещу него го изгледа някак странно.

- Търсех Техьонг.. Тук ли е? - попита той влизайки най-нахално без позволение.

- Няма го, какв-

- Още по-добре.. - усмихна се непознатия мъж и се приближи към Чонгук.

- Кажете какво искате и напуснете! - леко повиши тон Кук и отстъпи назад.

Една от прислугите чу как Кук повишава тон и осети че нещо не е наред, взе телефона си и веднага набра Техьонг.

-  Какво има? - попита Те вдигайки телефона.

- Господин Ким, дойде някакъв човек и мисля че иска да нарани Чонгук.. - шепнеше момичето случайно да не я чуе непознатия мъж..

От отсрещната страна се чу прекъсване на линията, което значеше само едно, Ким бе тръгнал отново към домът си.

- Дано дойде по-скоро.. - тихо си каза момичето и надникна леко за да види какво се случва..

Непознатия бе притиснал Кук в стената, а той плачеше, тя искаше да му помогне затова тръгна с бавни крачки към тях.

Докъто бавно пристъпваше забеляза че мъжът държеше пистолет, момичето се паникьоса и се обърна да види дали може да вземе нещо с което да удари и повали мъжът но в следващия момент се чу истрел..

Ох боже, не знам вече какви ги пиша..

ОБИЧАМ ВИ😘❤

(Не съм редактирала частта)

𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖... [𝙑𝙠𝙤𝙤𝙠]Where stories live. Discover now