- За какво искаш да си говорим? - попита го Куки с усмивка на лице.
- Нека се опознаем... - каза Те, а малкия кимна - Давай първо ти мъник!- каза а той, а малкия леко се изчерви заради прякора с който по-големия го нарече.
- А-ам... Казвам се Чон Чонгук и съм на 20 години, от около пет години живея в Сеул, а преди това бях при родителите ми в родния ми град. Нямам си приятел, и да аз съм гей ако питаш и се надявам да нямаш нищо против това.. - погледна го леко тъжно - .. Работя в кафенето от както е отворено, за да се издържам, а Джин хьонг отвори година след като пристигнах тук - леко се засмя - Мм, мисля че е това, друго няма за казване. - пак онази заешка усмивка, която караше сърцето на Техьонг да се разтапя.
- Имаш интересен живот мъниче, сега за мен. - каза Те и леко се изкашля. - Аз се казвам Ким Техьонг и съм на 26 години, работя като шеф на моята фирма която наследих от родителите ми, по скоро тя беше на половина моя наполовина на Джин, но той ми даде своята част за да си сбъдне мечтата, а именно да отвори кафенето. - леко се засмя, но така и не каза за мафията на Кук, малкия не знаеше за нея и той искаше да му го спести - Родом съм си от Сеул, имам си брат по-голям от мен, но това го знаеш все пак работиш при него. - каза и двамата се засмяха. - Да си призная, ама да пазиш в тайна и аз съм гей ама все е още никой не зае и естествено не съм обвързан, защото все пак и никой не ме иска. - усмихна се, а Куки се нацупи.
- Защо мислиш така? - каза малкия сърдито. - Сигурен съм че много хора те харесват и те искат! - каза докато се цупеше мъничето.
- Да, прав си, просто аз не ги искам, защото аз си падам по нещата които не може да имам и точно сега искам един определен човек който може би никога няма да имам.. - каза той докато гледаше мъничето право в очите.
- Сигурен съм че ще дойде времето в което той ще бъде само твой. - усмихна му се и стана - Аз се връщам на работа, ако искаш пак да си говорим ето ти номера ми, може да ми звъннеш или да ми пишеш. - каза и подаде малко листче на Те, а той се усмихна.
- Благодаря, определено скоро ще ти пиша! - каза с усмивка а Куки кимна и се върна на работното си място.
Джин отиде при Те и му се усмихна мазно..
- Надушвам нова двойка, пази го като очите си! - каза строго и също се върна на работа, а Те се засмя и щом приключи с напитката си плати сметката и си тръгна.
❖
Силно се надявам че тази част става за нещо😌😂
ОБИЧАМ ВИ😘💕
YOU ARE READING
𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖... [𝙑𝙠𝙤𝙤𝙠]
Fanfiction- Техьонг, кога смяташ да му кажеш? - запита го Джимин. - Знаеш че не мога да го направя, защото ще го изгубя.. - отговори му той просто и с лека тъга в гласът, тъга която никога не бе усещана от него.. ❖ Там където Техьонг е шеф на една от най-оп...