20

333 16 18
                                    

- Защо се върна след толкова години? - попита Техьонг поглеждайки леля си в очите.

- Момчета, аз постъпих грешно с вас, не трябваше да ви оставям сами, предпочетох синът си пред вас всместо да отгледам и трима ви заедно.. - започна тя, а Те и Джин се спогледаха..

- СИН?! - извикаха в един глас те, а тя сведе поглед.

- Мислех че знаете че си имам дете.. - измътмори тихо тя..

- Не, не знаехме.. - отговори Джин и смръщи вежди.

- И къде е той сега? Как се казва? На колко е? - зададе въпросите си той, а тя се усмихна.

- Но вие вече се познавате с него, Куки много ми е говорил за вас.. Благодарна съм ти Джин, дал си на детето ми работа щом е дошло в тук и Те, ти си до него, той те обича, пази го, не го наранявай.. - каза жената, а двамата бяха шокирани.

- Значи Чонгук е твой син? - Те.

- Дам, Те моля те, не му казвай за мафията, ще се уплаши, изчакай поне още малко.. - жената ги гледале мило, тя много добре знаеше всичко за своите племенници, знаеше и че Техьонг има чувсвасва към нейния син у не смяташе да ги разделя ако случайно се съберат..

Имам въпрос.. Някой от вас да е от Пазарджик или пък просто да учи там? 👀

И се надявам часта да ви е харесала.. 😅❤

ОБИЧАМ ВИ и до скоро😘❤❤❤😺

𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖... [𝙑𝙠𝙤𝙤𝙠]Where stories live. Discover now