18

328 16 0
                                    

Навън вече се бе стъмнило, а нашите двама герои седяха на люлката която се намираше на верандата, сгушени в топли удеала говорейки си.

- Те, спи ми се, мисля да си лягам.. - каза Чонгук изправяйки се от люлката, а Те кимна.

- Добре, изчакай ме и аз идвам.. - отвърна като и той се изправи.

Двамата навлязоха навътре и се качиха по стълбите отивайки на втория етаж където беше и спалнята.

Когато прекрачиха прага на вратата те навлязоха в малката на пръв поглед стая и Куки седна на леглото.

Техьонг от своя страна започна да се съблича докато не остана само по боксерски.

Виждайки това Куки се изчерви до крайна степен.

- Сладък си така.. - усмихна се по-големия и легна на леглото като се зави.

Куки си свали дънките и пуловера като остана само по тениската която носеше отдолу и боксерките си. По-малкия също легна на леглото и се зави като не след дълго заспа понеже бе уморен.

От друга страна Техьонг седеше и гледаше нежното и спокойно спящо лице на Куки и му се любуваше, щеше му се да го вижда всеки ден и всяка нощ..

Той нежно погали мъникът по косата и отдръпнат ръката си от него, като не след дълго и  той се отнесе в страната на сънищата..

Сравнително кратко е с предишните, знам.. 😓

Та надявам се ви е харесала тази част и..

До скоро, ОБИЧАМ ВИ😘❤

𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖... [𝙑𝙠𝙤𝙤𝙠]Where stories live. Discover now