Техьонг вече бе взел Кук от квартирата му и сега пътуваха към една пицария.
Малкия бе споменал че пицата е любимата му храна затова Те бе избрал да го заведе на пицария.
Двамата пристигнаха и влязоха както седнаха на една от масите в близост до прозореца.
Поръчаха си една голяма пица която щяха да си разделят и по нещо за пиене.
През цялото време си говориха и се смяха, бе им приятно да прекарват време заедно..
Щом приключиха с яденето двете момчета решиха да си тръгнат и Те плати сметката. Естествено Куки се цупеше известно време понеже по-големия не му бе дал той да плати, но след няма и десет минути всичко си беше наред...
Вече в киното момчетата си избираха кой филм да гледат и след малко спорене дали да бъде романтичен или страшен, Те нави Кук и взеха билети за един страшен филм...
Двете момчета влязоха в залата и заеха местата си като на няколко пъти след като филма започна Кук се сгушваше в Техьонг понеже го беше страх..
Час и половина по-късно момчетата вече се намираха пред квартирата на Кук..
- Надявам се да си си прекарал добре.. - каза Те като леко се усмихна.
- Беше чудесно, не се притеснявай... - казвайки това Куки показа заешката си усмивка - ..е аз мисля да се прибирам.. Чао Те! - каза и тръгна да влиза, но се спря, обърна се към Техьонг и го прегърна прошепвайки едно "Благодаря" като след това се отдели от прегръдката и побърза да влезе във входа на блокът.
Що се отнася до Техьонг той бе учуден от действията на по-малкия но въпреки това се усмихна, качи се в колата си и потегли към своя дом...
❖
Тази част е цели 280 думи, не помня в тази книга да съм писала толкова някога😂
Е надявам се да сте добре и съжалявам че не качих ъпдейт по-рано просто бях на плаж🌊☀
Обичам ви😘❤
п.с На края на тази история може да има face reveal макар и някои от вас вече да се познаваме и да са ме виждали на снимка😅❤
YOU ARE READING
𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖... [𝙑𝙠𝙤𝙤𝙠]
Fanfiction- Техьонг, кога смяташ да му кажеш? - запита го Джимин. - Знаеш че не мога да го направя, защото ще го изгубя.. - отговори му той просто и с лека тъга в гласът, тъга която никога не бе усещана от него.. ❖ Там където Техьонг е шеф на една от най-оп...