30

327 20 1
                                    

Куки седеше в скута на гаджето си като бе облегнал глава на гърдите му, а отстрани седеше Джин който ги гледаше с усмивка...

- Значи вече сте заедно?! - зарадва се той, а Куки леко се изчерви.

- Дам. - отговори Те с една доста голяма усмивка.

- Ааа, това е толкова сладкоооо! - започна да се радва той - Трябва да ви снимам, стойте така да си намеря телефона! - каза и изчезна на някъде, а Куки и Те се изкикотиха.

- Той май наистина много се радва.. - тихичко каза Кук, а Те кимна.

- Ето гооо! - извика се от кухнята и достича до тях като започна да ги снима, а Те започна да се смее - А така! Дръжте се все едно ме няма.. - след малко Джин се спря със снимките и погледна Техьонг на кръв.

- Хьонг, защо ме гледаш така? - обърна се към него Те след като го забеляза.

- Посмей да нараниш Куки и си мъртъв! - каза му той гледайки го с присвити очи.

- Но нали аз съм твой брат, не трябва ли ти да кажеш това на Кук?! - измрънка Техьонг.

- Не, защото той си е душичка, а и те познавам.. - отвърна му спокойно.

- Джин хьонг, искам да знаеш че аз никога не бих наранил Тете, а и знам че и той не би ме наранил.. - малкия се усмихна миличко и целуна Те по устните.

През това време Джин отново ги снима, а след това се усмихна на сладостта на двете по-малки момчета...

Не знам, мисля че стана добре.. ¯\_(ツ)_/¯

ОБИЧАМ ВИ😘❤❤❤

𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖... [𝙑𝙠𝙤𝙤𝙠]Where stories live. Discover now