31

386 16 13
                                    

~1 година по-късно~

Връзката на Техьонг и Чонгук вървеше повече от добре, те бяха щастливи заедно даже наскоро малкия се бе преместил да живее при по-големия тъй като той настоя.

Не го бяха правили понеже Куки твърдеше че не е готов, до този ден..

Годишнината им от както са заедно..

- Кукиии, къде си? - чу се гласът на по-големия който туко що бе влязъл в спалнята.

- Тук съм любов! - обади се от банята Кук и след няма и минута излезе от банята само по една риза и бельо..

- Куки, защо се разхождаш така? Ами ако случайно някой беше влезнал вместо мен и те бе видял.. - започна да мърмори те докато си седеше на спалнята, а Кук се подсмихна.

- Но аз чаках теб.. - малкия се приближи до него и се намести в скута на по-големия като се приближи до него и тихо му прошепна - ..мисля че вече съм готов да го направим..

Чувайки тези думи Те доста се изненада, но и не изчака нито секунда повече и сля устните им в една доста страстна целувка на която малкия естествено отвърна.

Двамата започнаха да се натискат, а през това време малкия не спираше да се отърква в Те.

- Куки~ - простена Те, след като се отделиха от целувката.

Кук стана от Те и застана на колене пред него като започна да откопчава панталона му, а щом вече го бе махнал свали и боксерките му като пред малкия се разкри големия и надървен член на Техьонг (не знам какви ги пиша😳)

Куки бавно го обхвана с ръчичката си и я задвижи нагоре-надолу, като не след дълго налапа и главичката като започна да овърта езичето си около нея.

Не след дълго малкия налапа цялата му дължина и задвижи главата си бързо. Те от своя страна стенеше и издаваше гърлени стонове, не издържа и свърши в устата на малкия, а той само го погледна в очите и преглътна звучно.

Те хвана Кук и го вдигна като го сложи да легне на леглото и застаната над него, наведе се и започна да целува, хапе и ближе вратът на малкия докато разкопчаваше ризата му. Куки стенеше тихо от удоволствие, а тези макар и тихи стонове радваха Техьонг.

𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖... [𝙑𝙠𝙤𝙤𝙠]Where stories live. Discover now