17

348 21 0
                                    

Момчетата вече се намираха на мястото за което бяха тръгнали. Целия път прекараха в тишина и слушаха тихата музика която вървеше по радиото.

Двамата се намираха пред една прекрасна малка вила която бе заобиколена от цветя, главно от червени рози..

Вилата бе бяла на цвят и бе на два етажа, тя бе на вътре в гората и бе едно същинско райско кътче. Самата къщичка така да го кажем имаше и малка веранда с люлка на нея..

Куки седеше и гледаше с отворена уста, мястото бе наистина възхитително, а той не можеше да повярва на това което вижда, струваше му се че е в някоя от вълшебните приказки които е чел като малък..

- Харесва ли ти Куки? - попита те като застана зад него.

- Даа, много е красивоо! - каза и се обърна към него като му се усмихна.

- Радвам се! - отвърна на усмивката му с усмивка - Е, искаш ли да влезем? - попита по-големия, а Кук само кимна.

Двамата навлязоха във малката вила и Куки ах-на. Вътре бе просторно но и добре обзаведено в светли цветове. Усещаше се уют и спокойствие, а това бе напълно достатъчно на мъникът да се отпусне и да бъде себе си..

- На първия етаж има хол и кухня, а на втория етаж има една спалня и баня.. - каза Те щом заедно отидоха в хола и седнаха на дивана - Искаш ли нещо за пиене или ядене? - попита той.

- Не, благодаря.. - отвърна Куки и се усмихна - Тук е наистина много красиво.. - каза той.

- Да, така е. От малък идвам често тук, това бе домът на баба ми, но за жалост нея вече я няма.. - каза и сведе глава, а Чонгук се натъжи щом видя приятеля си толкова унил и тъжен..

- Аз съжалявам... - каза и го прегърна, а Те се изненада, но все пак отвърна на прегръдката.

- Няма за какво... - отвърна - Чудех се...би ли искал тази вечер да останем тук? - Те.

- Ами..а-аз не искам да се натрапвам или- бе прекъснат.

- Не се, моля те.. - усмихна му се мило, а Куки кимна в съгласие - Радвам се че ще останеш, ти ще спиш горе в стаята, а аз тук за не ти е неудобно. - каза Техьонг, а усмивката му не слизаше от лицето.

- Но те става така, все пак аз съм ти гост и.. 

Двамата започнаха да спорят, като накрая решиха че и двамата ще спят на леглото в спалнята защото то бе достатъчно голямо и за двама им.


Какво мислите че може да се случи за напред?😄✨

Е до скоро и ОБИЧАМ  ВИ 😘💜💜💜

𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖... [𝙑𝙠𝙤𝙤𝙠]Where stories live. Discover now