Техьонг седеше в домът си потънал в мисли. Напоследък бе затрупан адски много с работа което не му се отазяваше добре. Не спеше, не се хранеше и не бе ходил в кафенето от близо седмица, а мъникът му липсваше.
Голямото момче стана от дивана и си облече палтото понеже навън бе захладняло. Обу си обувките и си взе нещата като напусна домът си и се качи в колата си.
Те запали афтомобила и потегли към кафене/сладкарницата на брат му.
Щом пристигна той паркира колата и слезе от нея като веднага се шмугна в препълненото с клиенти заведение. Той започна да а се отглеждат за Кук, но така и не го намери..
Джин забеляза своят брат и затова отиде до него за да го види...
- Те, от близо седмица те няма никакъв, какво става с теб?! - каза Джин и го прегърна.
- Нищо, просто не излизах от офисът защото имаше много работа.. - каза той и въздъхна уморено - Та, аз дойдох да взема нещо за хапване от твоите фкусотии и да видя Куки че ми липсва.. А той всъщност къде е? - погледна объркано към по-големия, защото попринцип мъникът го посреща винаги щом влезеше в кафенето.
- Ох, веднага ти нося да хапнеш от любимото ти и ще ти кажа.. - отвърна Джин и набързо мина през кухнята като отряза на Те парче от любимата му торта и се върна при него като му я сервира.
- Благодаря хьонг.. А сега ми кажи, къде е Куки? - изражението му стана сериозно.
- Ами мъникът е малко болен, до колкото разбрах е просто настинка, но все пак се притеснявам за него.. - каза Джин, а лицето на Те придоби притеснен вид.
- Миличкия ми той, ще мина да го видя по-късно.. - каза и така с Джин си по говориха още малко...
❖
Не знам до колко се получи, но се надявам тази част да ви харесва...
ОБИЧАМ ВИ😘❤❤
YOU ARE READING
𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖... [𝙑𝙠𝙤𝙤𝙠]
Fanfiction- Техьонг, кога смяташ да му кажеш? - запита го Джимин. - Знаеш че не мога да го направя, защото ще го изгубя.. - отговори му той просто и с лека тъга в гласът, тъга която никога не бе усещана от него.. ❖ Там където Техьонг е шеф на една от най-оп...