Asiye silahı kapıya doğru tuttu ve kapı açıldığında karşısında gördüğü kişiyle şok oldu...
Asiye: "Doruk... Bu ne hal?" Hemen yanına gidip kolunu omzuna attı ve odasına çıkarmaya çalıştı. Çok içmişti, o kadar çok içmişti ki evin yolunu zor bulmuştu. Asiye genç adamı duşa sokmak için banyoya soktu. Küvete oturttu ve suyu açtı. Bir anda gözleri açılan genç adam ne olduğuna anlam vermeye çalışıyordu. Üstündeki gömleği ve panrolonu bir çırpıda çıkardı. Asiye ise onun bu hâline baka kalmıştı. Kendisi olsa kıyafetlerini çıkarmak aklına teğet bile geçmezdi. Kıyafetlerini çıkardıktan sonra boxerı ile kalan adam tepesinde ona kıkırdayan kadına baktı. Gözleri buluştu. Uzun uzun baktılar birbirlerine. Bu bakışmayı Asiye "Ben sana kahve yapayım iyi gelir." diyerek bozdu. Tam arkasını dönmüştü ki Doruk bileğinden tuttu. Genç kadın ne olduğunu anlamadığı için önce bir durdu sonra arkasını döndü "ne oldu canım?" "Sana her şeyi anlatacağım." "Tamam anlatırsın ama önce kahve yapayım. Hiç iyi görünmüyorsun." "Peki, tamam."
(Bunu da hiç anlamam. Bırak söylesin ne söyleyecekse neden söyletmezsiniz ki. Dizilerde en sinir olduğum kısımlar. Şimdi diyeceksiniz ki neden sen yazdın o zaman? Haklısınız ama Asiye'nin önce şüpheyle mücadele etmesi gerekiyor;) Hadi devam edelim)
Asiye kahve ile Doruk'un yanına geldiğinde kahveyi Doruk'a içirir. Kahve bitince Doruk Asiye'yi yine bileğinden tutar ve kucağına çeker. Ne olduğunu bile anlamayan Asiye düşerken gözlerini kapatarak bir çığlık patlatır. Gözlerini açtığında genç adamın iki bacağının arasında kafası göğsündeydi. Kafasını kaldırıp baktığında ise genç adam Asiye'yi koltuk altlarından tutarak kaldırır. Burun buruna geldiklerinde ellerini yavaşça genç kadının kalçasına götürürken dudaklarını sertçe öper. Bir süre öpüştükten sonra Asiye kalkar ve "Sarhoşsun Doruk hadi çık oradan da yat. Yarın konuşuruz." "Asiyeee! Ben konuşmak istemiyorum ki seni iatiyoruuum." "Canım ben regliyim. Şu an kendini öldürsen birlikte olamayız. Hadi kalk." "Ne kadar sürüyor bu regl?" Asiye şaşkın şaşkın bakarak "yaklaşık 5-6 gün..." Doruk otlayarak küvetten çıkar. Onun bu hâline ise Asiye kahkahalarla güler. Sarhoş olunca aynı koca bir bebek gibi olduğunu düşünür. İkisi de üstlerini değiştirir. Tabii ki Asiye, Doruk'un tişörtüne el koyar. Genç kadın yatak odasına gittiğinde sevdiği adamın uyumuş olduğunu görür ve tek dirseği üzerinde ona doğru durup genç adamı seyretmeye başlar. Bir süre sonra genç kadın da uykuya teslim olur.Gözüne vuran ışık ile uyanmaya çalışan genç adam başının ağrısı ve üzerindeki ağırlıkla olduğu yere çakılmaya devam etti. Üzerindeki ağırlığın ne olduğunu anlamaya çalışırken burnuna dolan o eşsiz koku ile sevdiği kadın olduğunu anladı. Kollarını genç kadının sırtına ve beline koyarak uyumaya devam etti.
Huzurla uyanan genç kadın kafasını kaldırması ile sevdiği adamı gördü ve gülümsemesine engel olamadı. Nasıl bu hale geldiklerine ise bir türlü akıl sır erdiremedi. Kafasını uzatıp dudağına bir buse kondurdu ve kalkmaya yeltendi. Genç kadının bu hareketi ile onu tek hamlede yatağa bırakıp hafif üstüne doğru yandan eğildi genç adam. Dudağına bir öpücük bırakıp "Günaydın" dedi. Genç kadın ise bütün mutluluğu ile "Günaaaaayyydııııııın!" dedi. Doruk, sevdiği kadının bu neşesiyle gülümseyip genç kadını gıdıklamaya başladı. İkisi de kahkahalar atıyordu. En sonunda dayanamayan genç kadın "Ay Doruk yeter. Yoruldum ve çok acıktım. Kahvaltı yapalım." "Tamam sevgilim ama dışarda yapalım. Alışveriş yapmadım henüz." "Olur canım. Ben eve gidip hazırlanıyorum o zaman." "Tamam sevgilim. Ben de hazırlanıp gelirim."
Asiye ve Doruk duşlarını alıp hazırlanırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ
RomanceAsiye ve Doruk ilk karşılaşmalarında birbirleri olduğunu bilirler ama diğerinin bilmediğini sanarlar. Asiye'nin gizli kimliği ortaya çıkınca daha fazla ifşalanmamak adına babasından kalan şirketi yönetmek için dönmüştü. Hoş geldin partisinde karşıla...