CYJ pohľad
Takže si mu to povedal Taehyung. Zaujímavá voľba. Ešte zaujímavejšie bude čo teraz spraví Yoongi. Vtedy ma možno porazil ale teraz už nemá šancu. Budem ho sledovať ako doteraz. Musím zistiť čo presne je medzi ním a T/M. Lebo ak mu na nej záleží tak ako si myslím, že mu záleží tak náš Yoongi má 2 zraniteľné body.
Yoongiho pohľad
Takže je späť... Tohto momentu som sa vždy bál. Vždy som si hovoril, že mám ešte dosť času. Keď som umrel bol som vo forme. Kým som žil som si dal záležať na tom ako sa starám o moje telo. No teraz som stratil všetku motiváciu. Mám celú večnosť na to začať. Za to on. Jeho poháňa túžba po pomste. Do dnes mi v hlave znejú jeho slová " Jedného dňa sa vrátim a v ten deň oľutuješ všetko, čo si urobil." Mal čas to premyslieť a pripraviť sa na všetko. Neviem ale o čo mu ide. Chce mi zobrať to čo som ja zobral jemu alebo budem pri našom stretnutí prežívať posledné momenty môjho neživota. Naposledy ma poháňal hnev. Neviem či budem mať nejaké také palivo aj teraz. Bojím sa ale, že nebude mať výhodu len v sile ale mal čas nájsť všetky moje slabiny. Ak ma sledoval celú dobu vie o Jugkookovi. Musím ho nejako ochrániť. A... T/M neviem čo pre mňa znamená. Taehyung alebo Namjoon. Jeden z nich má pravdu ale ešte neviem, ktorý. A dúfam, že to nevie ani on.
To že som sa nepripravoval doteraz neznamená, že nemôžem začať teraz. Jungkooka musím ochrániť za každú cenu. Neublíži mu ak si bude myslieť, že mi na ňom nezáleží. Vybral som svoj telefón a pripravil som sa na odoslanie správy, ktorú snáď nebudem ľutovať.
Jungkook teraz keď si späť v mojom živote som zistil, že si mi nechýbal. Nebolo mi treba tvoju prítomnosť a len viac riskuješ moje bezpečie tým, že vieš čo som. Nechám ťa na žive len pre to, že si bol kedysi môj brat. Už ním nie si. Prestal si byť dôležitým človekom v mojom živote pred 4 rokmi a mal som to tak nechať. To čo som ti hovoril boli len dlho držané emócie minulosti.
Čítal som si moju správu znovu a znovu. Nechcem mu ublížiť ale toto je lepšie ako smrť. Ale aj tak. Nechcem aby som mu ublížil tak moc, že ma bude stále nenávidieť keď sa toto skončí. Ak prežijem samozrejme. Nemohol som si pomôcť a správu som prepísal.
Pravda je, že teraz keď si späť v mojom živote som niečo zistil. Je to niečo nad čím som už chvíľu rozmýšlal. Ty pre mňa už nič neznamenáš. Tie tvoje slová ma síce vtedy dojali ale pravda je, že tie moje boli iba emócie dávnej minulosti. Moje bezpečie je v ohrození a to len kvôli tebe, kvôli tebe som sa teraz trápil bál som sa, že moje tajomstvo niekomu povieš. Tvoje prepáč mi bude k ničomu. Toto zbohom by bolo horšie keby ma nezastavovalo, že si bol mojím bratom. Tvoje budem tu pre teba boli zbytočné. Bratia navždy hovorili sme ale už tomu tak nie je. Ty s tvojím Taehyungom to zvládnete, už ti raz život zachránil. Pred tebou je teraz život jedináčika, tak ako aj predo mnou, život nás poslal na osobitné cesty a nemá cenu sa ich snažiť spojiť, toto je moje zbohom nesnaž sa ma kontaktovať budeš si to robiť pre seba iba náročnejšie. Zbohom Jungkook.
Táto správa sa mi pozdávala viac. Je dlhšia ale tentokrát som vyberal slová dôkladnejšie. Stlačil som odoslať. Už som to spravil. Musím teraz zmiznúť ale predtým musím ešte niečo dať Namjoonovi. Tak som zišiel do kuchyne kde väčšinou o takejto dobe jedáva. "Oh Yoongi čo tu robíš?" Spýtal sa. "Musím ísť tento odkaz daj Jungkookovi keď príde." Povedal som a daj som mu do ruky kúsok papiera so štyrmi slovami.
Našiel niekto Yoongiho tajný odkaz?