Zazvonilo a posledná hodina sa skončila, ty si bola šťastná a rozbehla si sa ku skrinkám, potom si vybehla zo školy, nadýchla si sa a teraz už pokojným krokom si kráčala po ulici. Zastala si pred kaviarňou a nakukla si dnu. Vyzeralo to dobre tak si si povedala prečo nie a vošla si dnu. Pred tebou boli len traja ľudia a predavačka vyzerala že je celkom rýchla. No po chvíli k nej prišiel nejaký chalan povedal jej niečo a pozrel sa na ľudí v rade keď si všimol teba niečo znovu povedal a odišiel. Po chvíli sa vrátil a vymenil predavačku, keď si sa dostala na radu spýtal sa "Ahoj, ako sa voláš?" A potom sa usmial. "T/M..... volám sa T/M." Povedala si a usmiala si sa naspäť. Zobral fixku a na pohár začal písať, zdalo sa ti to kúsok dlho na to aby napísal len tvoje meno ale nemala si šancu nad tým tak dlho rozmýšľal, keďže sa spýtal na tvoju objednávku. Naťukal niečo do pokladne a povedal bude to 2,40€. Z peňaženky si vybrala kartu, na ktorú ti chodia peniaze od rodičov. Priložila si ju k terminálu a chcela si sa na neho usmiať no všimla si si, že jeho oči sú zvláštne vyzerali fialovo. Keď si všimol, že sa mu pozeráš na oči tak sa rýchlo otočil a začal ti robiť kávu. Spravil ju celkom rýchlo. Keď ti ju podával vyhýbal sa očnému kontaktu a preto si sa pozrela na menovku. Yoongi. To meno ti nič nehovorí. Yoongi chalan s fialovými očami.
Keď si vychádzala vo dverách si stretla kamarátku pozdravili ste sa a povedala si, že ju počkáš vonku. Keď vyšla spýtala si sa "Všimla si si oči toho predavača? Nezvyčajné však?" Hyuna sa na teba nechápavo pozrela a povedala "Nič zvláštne som si nevšimla ale ani som moc nedávala pozor. Mala si mi niečo povedať keď si ma videla. Čo boli okúzľujúce? " Okúzľujúce? To by si nepovedala ale bola si si istá, že jeho oči boli fialové. To si musela predsa všimnúť aj keď som jej nepovedala nech sa pozrie. Skúsila si sa pozrieť späť dnu no prišlo tam veľa ľudí a nevidela si ho. "Zem volá T/M haló žiješ? To boli až tak dôležité tie jeho oči? Má tu niekto nový crush?" Pýtala sa Hyuna. "Áno. Teda čo? Nie nemám crush prepáč len som sa zamyslela. Zdali sa mi trochu fialové." Usmiala sa a odpila si zo svojej kávy. "Fialové? To by som si všimla. Podľa mňa sa ti páči ale ako povieš." Nedávala si ani pozor čo povedala lebo keď si odpila tak si si všimla, že ona na jej pohári nemá meno. Nie je tam nič napísané. Je tam len logo a dizajn. "No nič nechám ťa a tvojho nie crusha. Máš ešte čas, že by sme si šli sadnúť do parku alebo niečo?" Sedenie v parku znie dobre ale sľúbila si sestre, že budeš doma a pozrieš si s ňou kdramu. "Rada by som ale neviem či stíham." Povedala si rozhodla si sa pozrieť koľko je hodín, ale keď si mobil vyberala z vrecka vyšmykol sa ti a spadol. Čakala si na ten "milovaný" zvuk, ktorý počuješ nejak často. No neprišiel. Pozrela si sa či ho Hyuna chytila alebo niečo ale nie, bol na zemi. Musela si to prepočuť. "Booooože no ty si ale šikovná" Začala sa smiať Hyuna. Mobil si zdvihla s tým, že je určite rozbitý, ale nebol nebol ani len poškrabaný. Ukázala si to Hyune. "Musí byť môj šťastný deň väčšinou po takomto páde má na sebe taká pavučinu, že ledva vidím čo sa deje na displeji." Konečne si sa pozrela na čas a už by si mala ísť domov aby si si mohla v pokoji piť kávu po ceste domov. Rozlúčila si sa s Hyunou vydala si sa na cestu.
Keď si dopila kávu a chcela vyhodiť pohár všimla si si, že je na ňom viac ako tvoje meno je tam niekoho číslo. Mohlo by to byť číslo toho predavača? Na koho iného by tam písal číslo. Tak si zavolala. Zvoní. Zvoní. A konečne "Haló." Ozvalo sa z druhej strany "Haló kto si? Teda si ten z kaviarne?" Spýtala si sa "T/M už som myslel, že nezavoláš áno som to ja." Ten hlas si spoznala bol to určite Yoongi. "Dobre ešte, že bála som sa, že si mi dal číslo na nejakého vraha." Povedala si zo smiechom. "Prečo? Zniem snáď ako nejaký psychopat?" Ozvalo sa z druhej strany vážnym tónom. Nezobral asi ten vtip moc dobre. "Nie neboj. Nevšímaj si ma niekedy vravím skôr než si to premyslím."
YOONGIHO POHĽAD (v kaviarni)
Začala mi smena. Keď som prišiel striedať spýtal som sa či chce ešte vybaviť tých štyroch čo sú tu a súhlasila. No v tom som ucítil sladkú vôňu tak som sa hneď pozrel na ľudí a. To musí byť ona. Povedal som, že si zaslúži oddych a že ju vystriedam len idem ešte na wc. Tam som sa pozrel do zrkadla na moje oči, ako inak začali červenať zobral som farebné kontaktné šošovky sú modré a dúfam, že budú tak kvalitné ako tie čo som mal minule a tá červená nebude presvitať. Ešte raz som sa na seba pozrel a išiel som k pokladni. Vybavil som dve objednávky a potom prišiel rad na ňu. Usmial som sa a povedal "Ahoj, ako sa voláš?" U nás sa na mená nepýtame objednávky robíme na počkanie ale jej meno som musela vedieť. "T/M..... volám sa T/M." Napísal som to na jej pohár a keď som písal mi napadlo, že bude asi dobrý nápad tam pridať aj moje číslo. Spýtal som sa čo si dá a povedala latte. Naťukal som to do pokradne a povedal som "Bude to 2,40€" Platila kartou, no keď ju priložila tak sa mi pozrela do očí. Nič som si o tom nemyslel no pozerala sa nejak dlho. SAKRA. Otočil som sa a začal som robiť jej objednávku. Do boha aj s tými lacnými šošovkami. Keď som jej dával kávu nepozrel som sa na ňu. Nie je to slušné ale nemôžem riskovať. Keď som ju prestal cítiť tak som sa pozrel hore. Vyzerá to tak, že tu medzi časom prišlo dosť ľudí. Vrátil som sa do práce. T/M budem riešiť potom.
I keď som mal dosť práce nemohol som si nevšimnúť, že jedna zo zákazníčok čo tu bola po T/M teraz stojí pred našou kaviarňou a rozpráva sa s T/M. Zaujímalo ma o čom sa rozprávajú. T/M si vyberala mobil no vyšmykol sa jej. Zastavil som ho tesne nad zemou aby to nebolo moc podozrivé nemá mi ako zavolať ak jej nefunguje telefón. Ešte, že ma pred týždňom Jin hyung naučil telekinézu. Vyzerala zaskočene no potom odišla.Ešte 10 min a mám prestávku, keď sa mi začala prestávka šiel som na vzduch. T/M mi nezavolala buď si to číslo nevšimla alebo som ju urazil, keď som sa pozeral do zeme. Vtom mi začal zvoniť mobil sú tu 2 možnosti buď to je T/M čo si nemyslím lebo od vtedy prešlo predsa len dosť času neviem kto tak pomaly pije alebo to je ten otravný predajca čo sa mi volá vždy z iného čísla a snaží sa mi predať vždy iné produkty. Tak som zdvihol v zlej nálade, že mi zdvihli nádej, že sa T/M ozvala."Haló." Keď som započul jej hlas potešil som sa, že na to skočila. Na začiatku som sa zľakol, že ma podozrieva no bol to len pokus o vtip. Chvíľu sme sa rozprávali a vyhovoril som sa, že musím už do práce i keď som mal ešte nejaký ten čas. Napísal som teda Jinovi.
Yoongi: Mám ďalšiu obeť povedz to ostatným