8.kapitola

83 9 4
                                    

"Samozrejme. Môžeš ísť s nami.  Aspoň toto som ti dlžná a keď nás bude viac bude väčšia sranda." Zvyšok školy prešiel v kľude. Nič zaujímavé sa nestalo. Ako ste sa dohodli Taehyung čakal pred školou. Nepovedala si, že pôjde aj niekto iný. Mala si plán mu to povedať keď ho stretneš. Keď si od neho bola len kúsok rozbehla si sa a objala si ho. Objal ťa naspäť a po chvíli sa odtiahol s úsmevom na tvári. Ten úsmev mu zamrzol na tvári, keď si všimol Jungkooka. "Taehyung! Toto je Jungkook videl si ho, keď si prišiel za mnou domov. Ako som hovorila doučuje ma matiku. Chcel sa pridať tak som súhlasila lebo no som mu za to vďačná." Obaja na seba len zízali. Zmätene si sa na nich pozrela. Obaja boli ticho. Pozerali sa na sebe nebola si si istá, že vôbec žmurkali. Luskla si v ich zornom poli a obaja sa pozreli preč. Okej? To bolo divné.


Taehyungov pohľad

Pred chvíľou sme prišli do kina a nemám potuchy o čom bol ten film, na ktorý sme išli. Nevedel som dávať pozor na to čo sa deje na plátne. Stále som pozeral vedľa seba. Sedel tam Jungkook. Keď som ho videl prvýkrát bol som zmätený. Myslel som, že moja prvá láska je T/M ale už si nie som istý. Nie, som si istý. Na T/M mi záleží ale nikdy som sa pri nej necítil tak ako pri ňom. T/M mám rád ako sestru. Ako súrodenca, ktorého som nemal. Keď som videl Jungkooka tak moje srdce robilo saltá. Bol som stratený v mojich myšlienkach, keď som sa na neho pozeral. No on svoj zrak odvrátil od filmu a pozrel sa na mňa. V ten moment som sa rýchlo pozrel na plátno. Som si istý, že som teraz celý červený. Nemal som dosť odvahy na to pozrieť sa na neho. Chcel som sa prepadnúť pod zem. No v tom som cítil ako mi zobral ruku a preplietol naše prsty. T/M bola zaneprázdnená filmom na to aby si to všimla. Po pár minútach som nabral odvahu zase sa pozrieť jeho smerom. Keď som sa otočil uvidel som ako sa on pozerá na mňa. Ani jeden sme pohľadom neuhli. Naše tváre sa pomaly ale isto približovali. Naše pery sa stretli a ja som cítil ako sa usmial. Predstavil som si, že sa usmial tak ako keď som ho videl pri T/M. Mal som pocit, že som v nebi. Oči som mal zatvorené a užíval som si moment. Až moc na to aby som si všimol, že sa film skončil. Svetlá už boli dávno zasvietené keď sme sa odtiahli. Pár ľudí sa na nás pozerali so zvláštnymi pohľadmi. Zas raz som sa premenil na paradajku a sklopil som môj pohľad k zemi. 


Temné srdceWhere stories live. Discover now