12.Kapitola

45 2 2
                                    

Túto časť venujem AnezkaUlrychova Ďakujem za podporu moc si to vážim. ❤️


Yoongiho pohľad

To nemohla byť pravda. Na to, že mám brata som si spomenul ale nepamätal som si tvár. Najprv som si spomenul na meno. Potom som si spomenul na to, že to bol môj brat. A teraz. To nie je pravda. Možno sa na neho len podobá. Ale aj tak. Čo tam robí? Mám pocit, že to má niečo s tým čo mi chcel Jimin povedať. Zhlboka som sa nadýchol a vybral som sa za nimi. Ako náhle si ma všimli Jimin sa ozval. "To som ti chcel povedať keby si ma nechal. Teraz ale asi máš nejaké otázky." To si píš, že mám. "Čo sa stalo? A začni na začiatku. Nevynechaj ani jeden detail tak ako to rád robíš." Pretočil očami a začal. "Včera si mi nepovedal na čo si Taehyunga zobral." Nepamätám si, že by som mu povedal to meno. "Nevedel som či je náhodný človek alebo je to niekto konkrétny. Vieš prestal si nám hovoriť veci. Na začiatku som mal vážne pocit, že sme v tomto spolu. Ale ako sme si postupne začali spomínať na veci tak máme tajomstvá. To je niečo čo som nechcel. Keď sme sa do tohto dostali tak sme boli nerozrúčiteľní. A teraz? Deje sa niečo čo je natoľko dôležité aby si ho uniesol ale vraj nie dosť dôležité na to aby si nám to povedal. Sorry ale tak keď Jungkook ráno prišiel jeho ponuka znela lákavo. Myslel som si, že nám potom budeš musieť čo sa deje." Prestal som ho počúvať v moment čo povedal Jungkook. "Počkaj počkaj počkaj." Prerušil som ho a on stíchol. "Volá sa Jungkook?" Spýtal som sa. Možno som len prepočul. "Áno." Odpovedal zmätene. Mohol to byť hociaký Jungkook. Nemusel to byť môj brat. "Jeon Jungkook ak ťa to zaujíma. Prečo?" To nie je pravda. Aká je šanca, že ten chalan čo príde po Taehyunga je môj brat. Teda už technický nemá brata. Jeho brat umrel pred 4 rokmi. Pred 2 rokmi som si na neho ani nepamätal. "Musíme ho pustiť." Pozrel som sa na Namjoona pohľadom, ktorý poznal. Znamená to, že ho potrebujem. Šiel som do svojej izby a Namjoon šiel za mnou. 



Namjoonov pohľad

Keďže som jediný komu sa Yoongi zveroval vedel som čo sa deje. Jeon Jungkook. Meno jeho brata. Nechcem ani vedieť na čo všetko si spomenul, keď videl jeho tvár. Vošiel som do jeho izby. Sedel na posteli. "Zamkni." Povedal. Jungkook nás mohol počuť takže si nemyslím, že by sa mi teraz začal nejak zverovať. "Je to ten kto si myslím, že to je. Že hej?" Prikývol. "Poviem ti všetko potom. Teraz mu prosím vráť čokoľvek mu zobral. Ak to vôbec niečo bolo a daj mu toto." Do rúk mu dal krabičku. Chcel som sa spýtať na to čo je ale povedal. "Prosím čo najskôr. Ja idem dole. Skús zaručiť to, že ma neuvidí. Ďakujem." Postavil sa a odišiel. Cítim, že ešte budeme mať nejakú konverzáciu. Ale chápem, že potrebuje pauzu. 

Jungkookov pohľad

Stále som rozmýšľal, že ako je možné to, že som ho práve videl. Nie je to možné je mŕtvy. Počul som ako sa otvorili dvere. Chvíľu potom sa otvorili znovu. "Zamkni." Povedal niekto. Nevedel som či ten hlas poznám alebo si to len domýšľam z toho čo som videl.  Započúval som sa do ich konverzácie. Jediné čo som pochopil bolo to, že ja nesmiem vedieť, kto ten s povedomím hlasom je. Na druhej strane chce aby ma pustili. Stíchli a ja som si sadol čo najďalej od dverí nech to nevyzerá, že som ich počúval. Ako som si sadol ma oslepilo svetlo z izby, keďže ich niekto otvoril. To nebol ani môj brat ani ten chalan, ktorého som videl ráno. Koľko ich tu je?  "Poď sem." Povedal a ja som poslúchol. "Nenašiel som nič čo by ti zobrali. Máš všetko, že áno?" Prikývol som. Keď tak rozmýšľam mohol som si tu doniesť čokoľvek. A ja som vybehol z domu len s mobilom. Nemám ani kľúče čo znamená, že som nezamkol. "Dobre tak potom si zober toto a choď." Podal mi krabičku. Nikdy som ju predtým nevidel. Čo mi to dáva. "To nie je moje." Protestoval som. "Teraz už hej." Povedal a vyviedol ma von. No po ceste som ho zase videl. Tentokrát som si ale bol istý. Vyzeral presne tak ako na fotke, ktorá bola chvíľu všade. Fotka, ktorá bola na jeho rakve pri pohrebe. Fotka, ktorú mal na jeho izbe. Ani trochu sa nezmenil. Len sa teraz nesmeje. Ale ako je to možné. 

Jiminov pohľad

Toto bude ešte zaujímavé. Neviem odkiaľ Jungkooka pozná. Ja to zistím. Predtým mi stačilo jeho meno, keď som videl, že je s T/M a Taehyungom ale teraz o ňom musím zistiť všetko čo sa dá. Hlavne to kto to čo znamenal pre Yoongiho. 

Temné srdceWhere stories live. Discover now