Jungkookov pohľad
Prišiel som domov s krabičkou v ruke a moja zvedavosť mi nedala. Najprv som skontroloval či tu niekto nebol, keďže som predsa len nezamkol. Všetko vyzeralo ok tak som si zobral krabičku a otvoril som ju. Ako náhle som uvidel čo je dnu som ju pustil na zem. Dôkaz, že to musel byť Yoongi. Bol tam talizman čo mi dala mama pred tým než umrela. Naposledy som ho videl pred 4 rokmi tesne pred tým, než ho môj brat zničil keď naň omylom stúpil. Bol to najhorší deň v mojom živote. Nie len, že moja posledná pamiatka na mamu bola zničená ale aj pre to, že večer mi volali policajti, že môj brat umrel v autonehode. A dnes som videl môjho brata a predo mnou je opravený talizman. Kým odišiel mi sľúbil , že ho opraví keď príde. Ale nikdy sa nevrátil. Od vtedy čo mi umrela mama sa o mňa staral. Trávil so mnou každý deň. Teň deň čo som ho stratil si pamätám veľmi dobre. Slová, ktoré som mu povedal kým odišiel si pamätám ešte lepšie. Bol som na neho tak naštvaný za ten talizman. Kričal som ako ho nenávidím. Nikdy som viac svoje slová neľutoval. Nikdy som nechcel čas vrátiť späť viac. Ako je teda možné, že som ho dnes videl v tom dome. Bol na jeho pohrebe. Videl som kamerový záznam z pumpy, pred ktorou vyleteli z cesty ku svojej smrti. On a jeho kamarát. Auto našli pár týždňov po nehode. Odniesol ho prúd vody. Telá sa nikdy nenašli. Keď mi povedali, že jeho telo pravdepodobne už zožrali ryby nemohol som spať pár dní. Ale napriek tomu som ho dnes videl. Musím sa vrátiť do toho domu. Musím zistiť čo sa deje. Ale sám to nedokážem. Potrebujem morálnu podporu. Pomyslel som si a napísal som prvému čo mi prišiel na um.
Yoongiho pohľad
Sedel som na posteli a pozeral som sa von oknom. Videl som ako odchádza. Vyčítam si to čo som spravil v ten deň. Keď som sa prebudil som mal pri sebe rozbitý talizman. Spomenul som si len na to, že pre to na mňa niekto kričí. Keď som si postupne spomenul na detaily toho dňa cítil som sa strašne. Kvôli mne mal ťažký život posledných pár rokov. Zničil som mu jeho pamiatku na mamu a nechal som ho samého. Prečo som ho neopravil kým som odišiel? Možno by sa cítil menej osamelo. Niekedy si prajem aby som ostal mŕtvy. Nemusel by som chodiť po tejto zemi s tým, že nemôžem ísť za tým koho som nechal nech bojuje životom sám. Keby som bol mŕtvy nevidel by som jeho bolesť. Dnes sa mi vrátili všetky spomienky na neho a bolí to ešte viac ako predtým. Zmenil sa. Už to nie je ten nevinný chlapec, ktorého som videl v deň mojej smrti. Musel dospieť a musel to spraviť sám. To len kvôli mne. Už sa asi nikdy neprestanem obviňovať.