Deku sessizce olacakları bekliyordu. Gözleri ve elleri bağlı bir şekilde uyandığından bu yana yarım saat geçmişti. İlk dakikalar olayı hatırlamış ve bağırmaya başlamıştı. Birinin onu duyup gelmesini bekliyordu. Kimsenin gelmeyeceğini anlayınca susmuştu.
Bar kısmında onu kameradan izleyen insanlardan habersizdi.
"Neyi bekliyoruz?"
"All For One'ı."
"Artık yemek yemesi gerekiyor." dedi Dabi. Ona üzülüyor muydu? Bilmiyordu. Ona dönen bakışlar ile konuşması gerektiğini anladı.
"Eğer bebek ile tehdit etmek istiyorsanız ortada bir bebek olmalı. Onu aç ve susuz bırakırsanız bebekte o da ölür." Kimseden çıt çıkmayınca derin nefes aldı. "Ben hallederim." arkasını dönüp yavaşça yürümeye başladı.
"Ben de geliyorum." dedi Kurogiri. Dabi omuz silkti. Birlikte alt kata indiler. Alt katta her yer korku dolu ve endişeli feromonlar ile doluydu.
Deku bebeğine zarar gelecek düşüncesi ile korkuyordu ve bu istemeden yaydığı feromonlarına yansıyordu.
Kapı sesi duyunca kafasını kaldırdı. Gözleri hala bağlıydı.
"Acıkmış olmalısın." dedi Kurogiri. Dabi'nin elindeki tabağı aldı ve Deku'nun gözlerini açtı.
Deku gözlerinin ışığa alışmasını bekledi. Önce tabağa sonra Dabi ve Kurogiri'nin yüzüne baktı. "İçinde zehir olmadığını nereden bileceğim?"
"Senin ve çocuğunun iyiliği için yemen lazım."
"Öğrendiniz demek. Fakat bu yemeğin güvenilir olduğunu kanıtlamaz."
"Pekala ilk ben yiyeceğim." dedi Dabi kaşığı doldurdu ve ağzına götürdü. "İkna oldun mu şimdi." Deku bakışlarını kaçırdı.
"Ellerim bağlıyken nasıl yiyebilirim?"
"Çok zahmetlisin." dedi Dabi ve yemeği yedirmeye başladı. İkici kaşıkta Deku onu durdurdu. "Kusmak üzereyim. M-midem..." Dabi kaşığı geriye çekti. Biraz bekledikten sonra "Geçti mi artık?" diye sordu.
"H-hayır. Yemeyeceğim."
"Sen bilirsin." Tabağı duvar kenarındaki masaya bıraktı. Deku'nun gözlerini bağlamak için yaklaştı.
"Bağlama!" Karanlık o an için gerçekten çok korkutucuydu. Bebeği olduğunu daha yeni öğrenmişti ve gözleri bağlı, kendini koruyamayacağı ve ne olacağını bilemediği bir şekilde bekliyordu. Bebeğine zarar gelmesinden çok korkuyordu. İstemeden korku feromonları yaymaya devam etti. Kokusu çok artmıştı.
Dabi Kurogiri'ye baktı, o da fark etmişti feromonları. Kafasıyla onayladı. Dabi, Deku'nun gözünü bağlamadan Kurgiri ile beraber üst kata çıktı.
"Onu götürmeliyiz," dedi Shigaraki. "All For One'ın yanına. Deku'yu yukarıya getirin. Kurogiri sen de portalı hazırla."
Kurogiri başıyla onayladı. İki kişi alt kata indi. Dabi kenarda sessizce olacakları bekliyordu. Dikkatini hiç konuşmayan Toga çekti. Deku geldiğinden bu zamana hiç konuşmamıştı. Bu kadar dayanabilmesi bile mucizeydi.
Toga ise bir omega olarak aşağıdaki zavallı omega'yı düşünüyordu. Belki kendisi hiç yuva ve çocuk sahibi olamayacaktı ama Deku bir anneydi ve buradan bile korku dolu feromonun kokusunu alabiliyordu. Üzülüyordu ona fakat bu konuya karışmayacaktı.
Deku duyduğu ayak sesleri ile gerildi. Kapı açılınca beta olduğunu düşündüğü iki kişi geldi gözlerini bağladı ve ayaklarını çözdüler. Deku ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU | BakuDeku [omegaverse]
FanfictionDeku o gün öğrendiği güzel haberle Katsuki'nin yanına gidecekti. Aniden ortadan kaybolması Katsuki'nin onu araması ve daha sonra olacaklar... --- Katsuki hala ne yapacağını bilemiyordu. En son yere oturdu ve duvara yaslandı. "O bu güne kadar hiçbi...