11

491 71 32
                                    

Hazırlıklar tamamlanmış, erkenden teklif yerine gelmişlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazırlıklar tamamlanmış, erkenden teklif yerine gelmişlerdi.
"Dostum cidden burada mı evlilik teklifi ettin."
"Ben değil, Deku ilk kez burada etmişti." Yıkık dökük bir depoydu. Başka bir deyişle Tanrı'nın bile unuttuğu yerdi.
"Çatışma vardı. Öleceğimizi düşünmüştü. Beni ne kadar sevdiğini söylemeye çalışırken teklif etti işte." Onunla ilgili her detayı hatırlıyordu. Onu gerçekten çok özlemişti. Dolmuş gözlerini sildi. Ellerini sertçe çırptı.

"Hadi herkes yerine. Balon suratın ekibi dışarıda duracak. Bir sorun olursa zaten anlarsınız. Planlı bir şekilde içeriye geleceksiniz. Hawks sana güveniyorum. Dışarıda bir sorun var mı diye Tsukiyomi (tokayami yani dark shadow) ile bakacaksınız. Hawks ekibi Uraraka'ya katılın. Vahşi vahşi kedicikler geldi mi?"

"Evet!"

"Geriye kaç kişi kaldı?"

"Seninle beraber dört. Denki, Tomoko, Kirshima ve sen."

"Güzel. Biz içerideyiz. Hepimizin için gizlenecek fazla yer var. Olası bir saldırıda Deku oradaysa onu koruyun. Eğer tek başına görürseniz gizlice alın ve götürün. Dışarıda saldırı olursa çekebildiğiniz kadar uzağa çekin. O zaman saldırmaktan çekinmeyin. İçeridekileri şüphelendirmemeye çalışıyoruz."

Shigaraki kurbanını yanında getirmeyecek kadar akıllıydı fakat Katsuki'nin nefretini alacak kadar aptaldı.
Zaman geçmiş ve Deku'nun teklif ettiği saat gelmşti. Herkes yerli yerindeydi, oraya gelen herhangi biri bomboş sanırdı.

Katsuki arkasındaki duvara yaslanmış bekliyordu. Saklanan Denki fısıldadı.
"Yakındalar!" Herkeste iletişim kulaklığı varken görülme ihtmaline karşı Katsuki de yoktu.

Kapı gıcırtıyla açıldı. Neredeyse batmak üzere olan güneşin turuncu ışığı içeriye vurdu. Önce shigaraki peşinden Dabi, Kurogiri girmişti. Diğer gelen villainler olası bir saldırı için dışaraıda bekliyordu.

Kafasında bie ses yankılandı. "Tsukiyomi'den rapor var. Dışarıda yaklaşık altı villain var etrafı koruyorlar gibi görünüyor. Dediğin gibi Dynimite yeterince uzakalıp saldıracaklar." dedi Tomoko.

(y.n: şuna açıklık getireyim. Tomoko vahşi vahşi kedicilerin bir üyesi. Doğruluğundan emin değilim ama sanırım telekinezi özelliği vardı ve insanlarla iletişim kurabiliyordu. Eğer öyle değilse çaktırmayın böyle devamke)

Shigaraki içeriye girdiğinden beri yüzündeki sırıtma ile karşısındaki sarışın oğlana bakıyordu. Katsuki katlanamıyordu buna! Üstüne atlamak üzereydi ki Shigaraki konuştu.

"Buraya dövüşmeye gelmedim. Senin için güzel bir anlaşma hazırladım." Dişlerini sıktı Katsuki.
"Konuş. KOnuş yoksa elimde kalacaksın!"
"Uzatmayacağım Dynamite. Omeganı ikna edersen hemen bırakacağım." Katsuki kaşlarını kaldırdı.
"Ne için ikna edeceğim?"
"Özgünlüğü vermesi için."
Katsuki biliyordu. Bir gün bu özgünlüğün bir sürü soru çıkaracağını biliyordu. Ne yapmalıydı şimdi. Katsuki konuşmayınca Shigaraki devam etti. O sırada içeride saklanan kahramanlar olayı anlamaya çalışıyordu.

"Yıllardır bunun peşindeyiz. Özgünlüğü verince bu çile bitecek Dynamite. Düşünsene omeganı alıp evine gideceksin, küçük küçük çocuklarınız hm?"
Dabi ve Kurogiri sessizdi.

"Onunla nasıl konuşacağım? Yüz yüze mi?"
"Sana hiç güvenmiyorum Dynamite. Yüz yüze getirmek saçmalık olurdu." Telefondan bile olsa sesini duyacaktı. Ona şifreli sorular sorabilirdi. Bu küçükte olsa bir şanstı.
"Kabul. Ver telefonu-" cümlesi bittiğinde uzaktan bir patlama sesi geldi. Shigaraki hızlıca kafasını kaldırdı.

"Yalnız değildin, değil mi?" dedi Shigaraki. Böyle bir şeyi tahmin ediyordu.
"Ve sen buna inandın."
"Cesur olduğunu sanmıştım. Ama bende boş gelmedim."
"Altı kişilik vilain ordunun(!) yenildiğini düşünüyorum Tomura."

Sinirle gömleğinin yakasını çekiştirdi Shigaraki. "İnan bana Dynamite omegana kavuştuğunda bugün için çok pişman olacaksın! Onun o acınası halini gördüğümde mutlulukla doluyorum! Korku dolu feromonlarını yayarken ne kadar güzel görünüyor biliyor musun?"

Bu Katsuki için patlama noktası olmuştu. Hızlıca Shigaraki'nin üstüne atlarken Shigaraki'nin yüzünü patlattı. Patlamanın etkisiyle geriye sendeledi fakat çabucak toparlandı. Kurogiri öne atlarken Dabi bu işin ne kadar saçma olduğunu düşünüyordu. Ancak şu an geride durmamalıydı.

İçeride kavganın çıktığını gören Denki, Kirishima ve Tomoko yardıma geldiler. Eğer teke tek dövüş olsaydı bırakabilir ya da tek kişi giderdi.

Shigaraki tüm parmaklarını gergince açarken öne atıldı. Sadece azıcık temas edebilseydi Katsuki'nin gücünü biraz azaltabilirdi. Katsuki patlamalarını art arda gönderirken Patlamayla sıçradı ve üsten saldırısını kullandı.

Oluşan dumanlar yüzünden Katsuki'nin izini kaybetmişti tomura. Yukarıdan gelen ani darbeyle neye uğradığını şaşırmıştı. Dizleri üstüne düştü. Toparlanması uzun sürmedi. Dakikalar süren yumruklaşma sonucunda Tomura sonunda parmaklarını Katsuki'nin omzuna değdirmişti. Katsuki geri çekilecekken diğer eliyle de diğer omzunu tutmuştu Tomura.

Tekrar bir patlama oluşturarak kurtulmuştu. Shigaraki, Katsuki'ye göre daha kötü durumdaydı. Bunu fark eden Kurogiri ona seslendi.
"Shigaraki dışarıya çık! HEMEN!" Shigaraki de olanın farkındaydı. O yüzden itiraz etmedi geriye doğru savrulurken yönünü değiştirdi ve kapıya yöneldi. Kurogiri dövüştüğü kirishima'yı bırakıp geriye doğru sıçradı ve hızlıca dış kapıdan çıktı. Geriye sadece Dabi kalmıştı. Saldırıarını aniden durdurdu. Diğerleri saldırı pozisyonunda beklediler.

"Dynamite. Bu teklliif değerlendir. Onu ne yap ne et ikna et. İnan bana orada hiç iyi değil. Günden güne gözümün önünde yok oluyor. Her gün ben ve Toga ilgileniyoruz."

"Neden bana bunları söylüyorsun, yardım ediyormuş gibi yapıyorsun?" diye sordu şüpheyle Katsuki.

"Sana değil İzuku'ya yardım edeiyorum. Yaklaşık dört ayım onunla geçti. İlaçlar yüzünden aklını kaybedecek gibi. Ayrıca beb-" Derin bir nefes çekti. Bunu Shgaraki'nin söylemesi daha iyiydi. "Her neyse atkını İzuku için bana ver. Senin feromonlarını istiyor."

"Sana hiç güvenmiyorum ama bir atkı ile ne yapabilirsin ki?" Boynundaki yeşil atkıyı eline bıraktı.

Titrek bir soluk çekti Katsuki. Fısıltı gibi çıkan sesiyle konuştu.
"Ona onu çok sevdiğimi söyle." Dabi diğerlerini bekletmemek adına dıaşrıya çıkarken Bakugou dizlerinin üstüne çöktü. Söyledikleri doğru muydu yalan kıydı bilmiyordu ama kalbi acıyordu. Kurdu omegası olmadığı için zaten huzursuzdu üstüne bu sözler eklenince daha da çok acıtıyordu kalbini. Belki de kurdu omegasını hissediyordu.

———
Hellüğğ
Şimdi önemli bişi dicem
Dabii'bnin bebeği söylememe nedeni Shigaraki'nin planlarını olduğu düşüncesi. Ne kadar Dekuya iyi davrsanda o bir villan.

Naıslsınız diye sorim?

Yanlışım varsa kusura bakmqyın dışarıda kontrol ettim. Teyzenin biri benimle muhabbet ediyordu neyseki ablam kurtardı beni.

Dün ılan nişi anlatcam. Pazara gittim önümdeki teyze aniden yere eğildi. Teyzenin namusunu korumak için aniden durdum. Arkamdaki kadının elindeki poşet popoma girdi. Tyzenin namusu derken kendi namusumdan oldum.

Neyse görğşmek üzere (●°u°●)​

KORKU | BakuDeku [omegaverse]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin