7

599 77 17
                                    

Doktor Ren, atölyesine döndüğünde denekte -Tensei'de- bir sorun fark etmişti. İlacın etkisi yaklaşık bir saat sürmüştü, bu iyiydi. Fakat burun kanamaları artmış üstüne kan kusmuştu. Bir saatin sonunda denek aniden titremiş ve en son kalbi durmuştu. Doktor Ren bir kahramanı, ne kadar zorla yaptırılmış olsa da, öldürdüğü için çok kötü hissediyordu. Buradan sadece portal ile çıkabilirdi. Kurtulduğunda ilk işi polise gitmek olacaktı.

Doktor Ren; Kurogiri kontrole gelmeden önce ilacın eksikliklerini tamamlamış, diğer denek için kullanılabilir hale gelmişti. Sero atölyeye taşınırken Deku hala hiçbir şey bilmeden uyuyordu.

Doktor Ren, deneğe iğneyi yaptı. Bir yandan deneği gözlemlerken bir yandan Kurogiri ile konuşuyordu.

"İlacın etkisi muhtemelen bir saat sürecek. Ona alternatif bir dünya sunuyor. Oradayken canı yanabilir, yaralanabilir. Gerçek dünya ile ayırt edilemez şekilde mükemmel. Bir saat bitince yavaş yavaş gerçekliğe dönüyor. Ancak o zaman fark edebilir." Masanın üstünden bir çip aldı. Bu sırada Sero uyuyor gibi duruyordu. Arada gülümsüyor, mırıldanıyordu. Doktor elindeki çipi havaya kaldırdı.

"Bu ise onun aklına girmek için kullanacağımız bir şey. Bunu takan kişi aklından onunla konuşabilir onu yönlendirebilir. Ben bir saatin sonuna kadar deneği gözlemleyeceğim."

"Bende bekleyeceğim." Doktor kafasını yukarı-aşağı salladı. Doktor Ren, Sero'nun tepkilerini not alıyordu. Kurogiri ise oturmuş elindeki içkisini yudumluyordu.

Bir saat sonunda Sero yavaşça gözlerini açtı.

"Mina? Neredesin?" Aklını toplamaya çalıştı. En son neler olmuştu. Mina ile birlikteydi. Güzel vakit geçiriyorlardı. 'Hayır, öncesinde ne oldu?' dedi içinden. Deku'yu gördüm ve iğne... Sorun bu olmalı.

"Günaydın. Güzel vakit geçirdin mi?"

"B-ben..."

"Ben Shigaraki'ye haber vereyim." Sero'yu alıp gitti. Bar taburesinde oturan Shigaraki, yanında açılan portala verdi dikkatini.

"İğne tamamlandı. Gayet iyi. İgenium'un cesedini ve Selofan'ı ne yapacapız?" Sero duydukları ile afalladı.

"Tensei-san," yutkundu. "Ö-öldü mü?" Onu duymazdan geldiler.

"Kurtulun onlaradan." dedi sakince. Kurogiri kafasıyla onayladı. Diğer villainlerin arasına girdi. Öldürme işlerine karışmazdı. Sadece emir verir ve yapıldığından emin olurdu.

"Alın çocuklar. İşini bitirin ve bir sokağa bırakın." Sero'nun güçsüz bedenini yere fırlttı. Tensei'i ise başka bir villain getirdi.

Sero'yu o kadar dövdükten sonra, işin içine özgünlükler de girmişti bu yüzden dayak demek az kalırdı, öldüğünü düşünüp herhangi bir sokağa atmışlardı. Tensei'in cansız bedeni de yanındaydı.

-----

"Hiçbir gelişme yok mu?" Mina da onlara katılmıştı.

"Maalesef yok. Çalışmalar sürüyor."

"BURADA OTURURKEN KAHVE İÇİP, SİGARA TÜTTÜRÜRKEN İŞ YAPTIĞINIZI MI SANIYORSUNUZ? HİÇ ETRAFA BAKIYOR MUSUNUZ? BİR DE KENDİNİZE POLİS DİYORSUNUZ!"Katsuki sinirlerine hakim olamayıp bağırıyordu. "BENİMLE GELİN ETRAFI BİRAZ DAHA ARAYACAĞIM." Dışarıya doğru yürümeye başladı. Diğerleri de onu takip ediyordu.

Birçok yere gidip, bir sürü kişiye sordular. En son buluşma noktsında toplandı hepsi. "Bir şey buldunuz mu?"

"Hayır." mırıldanmaları havada süzülüyordu.

KORKU | BakuDeku [omegaverse]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin