10

500 66 63
                                    

ヾ(≧▽≦*)o          ( •̀ ω •́ )✧

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ヾ(≧▽≦*)o          ( •̀ ω •́ )✧

Yaklaşık yarım saattir Doktorun içeriden çıkmasını bekliyorlardı. Deku'nun hastalanacağını tahmin etmiş gibi hazırlıklıydı.

Kapı açıldı, eldivenlerini çıkarırken konuşmaya başladı doktor. Ortam ameliyathane havası veriyordu.

"Dediğim gibi ilaçlar ile ilgili küçük bir yan etki. Şu an iyi yaralarının sarılması gerekiyordu. Onu hallettim. Serum bitince çıkarırsın."

Baş hareketi ile oynayladılar. Kurogiri, Toga ve Dabi vardı. Doktordan sonra içeriye girdi Dabi. Deku sürekli alfasının ismini sayıklıyordu.

"Bu böyle olmayacak," Diye başladı cümleye kurogiri, "Shigaraki'nin artık anlamış olması lazımdı. Beş ay geçti ve o hala... Tanrım!" Kenardaki sandalyeye oturdu. "Saçmalamaya başladı."

"Biliyorum." Dedi yeni gelmiş olan Shigaraki.
"Biliyor olman seni ve yaptıklarını değiştirmiyor!" Diye kızdı kurogiri.

"Biliyorum ve bu yüzden başka bir fikirle geldim."
Dabi susmayı tercih ediyordu.

"Bu sefer ne yapacaksın?"

"Bakugou İzuku'ya ve bebeğine kim daha çok değer verir?" Sırıtarak kurdu cümleleri. Kimsenin cevaplamasını beklemeden cevabı kendi verdi.
"Elbetteki alfası, Bakugou Katsuki. Onu ikna edebilecek kişi de o'dur. Değil mi?"

"Ya da ikisi bir olup bizi yer yüzünden kazıyabilir, ha? Ne dersin?" Söylediği cümlenin sonunda kıkırdadı Toga. Kendisine dönen sert bakışla sustu.

"Peki ona nasıl ulaşacaksın?"

"Basit bir kayıt."

———

Deku neden odadan çıkarıldığını bilmiyordu. Yaklaşık beş aydır bu odadaydı. Farklı bir duvar görmek onu mutlu etmişti. Her şey çok tuhaflaşıyordu.
Getirildiği yer bar kısmıydı. Sadece villainler vardı. Hoş, başka gelen olmazdı zaten.
Deku'yu bir sandalyeye bağladılar. Deku otururken oldukça büyük karnına baktı.
'Kaç ayım kaldı ki?' Burada günleri hesaplamakta zorlanıyordu. Öğrendiğinde henüz bir aylıktı. Şimdi? Bunu sormayı aklının bir köşesine not etti.

Deku şu an iğnenin etkisinde olmadığını düşünüyordu ama her an uyanacakmış gibi hissediyordu. 
Duyduğu ayak sesiyle düşüncelerden sıyrıldı. Kafasını kaldırdı. Karşısında kocaman gülümseyen shigaraki Tomura duruyordu.

"Nasılsın?"
"Soruyor musun?" Shigaraki onu duymazdan geldi.
"Neden burada olduğunu biliyor musun?" Deku cevap vermeyince devam etti.
"Bugün gerçekten alfan seni görecek." Deku aniden kafasını çevirdi. Gözlerinin ışıldadığından emindi. Feromon yaydığının farkında değildi. Heyecanlı feromonlar...

Shigaraki burnunu tuttu. "Şu iğrenç kokuna sahip çık!" Ancak o zaman farketti Deku. Feromonlarını durdurdu.

"Dediğim gibi eşin seni görecek ama sen değil. Küçük bir pazarlık yapmaya çalışacağım. Sen uyu biraz daha ben de hazırlıkları tamlayacağım." Elindeki iğneyle deku'ya yaklaştı.
Doktora azalttım demişti ama bir taneden bir şey olmaz diye düşünüyordu. Zaten hep böyle başlardı bir şeyler...

KORKU | BakuDeku [omegaverse]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin