45. Bölüm

9.9K 625 109
                                    

Bir bilmecem var çocuklar
Haydi sor sor sor
Paylaşılır, okunur, yazılır
Acaba nedir nedir?
Mutluluk denince akla
Tamam şimdi buldum
Hemen onun adı gelir
Yorum Yorum Yorum!

Yorum istemek için şekilden şekle girdim kurgu boyunca, yorum yapıverseniz ne olur? (Bunu daha önce yapan var mı acaba🤔)

İyi Okumalar :)
...

3 Gün Sonra

Boş boş, beyaz hastane tavanını izlerken odanın kapısı açıldı. Göz ucuyla kapıya baktığımda doktorun geldiğini gördüm. "Nasılsınız Göksel Hanım?"

"İyi." dedim kısaca.

"Ağrı veya acı var mı? Ya da her hangi bir şey?"

"Yok."

"Pekala. Babanızın durumu da sonra derece iyi. Endişelenmeyin."

Aslında babam için endişelendiğim söylenemez ama endişelenmediğim de söylenemez. Üff, ne biçim çelişki bu? Bu konuları düşünürken paradoksa giriyorum.

"Peki. Başka bir şey var mı?"

"İki gün sonra taburcu edileceksiniz. Tekrar geçmiş olsun." dedikten sonra çıktı odadan.

Nakil işlemi dün, sorunsuz bir şekilde gerçekleşmişti. Ve benim gibi işkolik bir insan o günden beri yatıp duruyordu. Benim için ne kadar zor bir durum olduğunun farkında mısınız?

Odanın kapısı tekrar açılınca orada baktım. Elindeki telefonu ceketinin iç cebine koyan Özgür "Doktorun çıktığını gördüm, bir şey dedi mi?" diye sordu.

"İki gün sonra taburcu edilecekmişim."

"Güzel, iki gün daha yatıyorsun yani."

"Sesindeki alayın farkındayım, delirtme beni Özgür."

Ellerini havaya kaldırıp "Tamam, özür dilerim." dedikten sonra koltuğa oturdu.

"Abla."

"Efendim?"

"Buse meselesini ne yapacağız?"

"Ben nereden bilebilirim? Aşık olan sensin, bana ne soruyorsun?"

"Fikir ver bana, ona nasıl yaklaşabilirim?"

"Şu an annesi konusunda kafası karışık ve kendisini köşeye sıkışmış hissediyor, yanında olabilirsin."

"Bu akşam onunla konuşayım mı?"

"Ben taburcu olmadan benim yanımdan gidersen de gözünden düşersin."

"O zaman iki gün sonra konuşayım."

"İki gün sonra konuş."

"Tamam."

"Tamam." dedikten sonra gözlerimi kapattım.

"Uyuyacak mısın?"

Tekrar ona baktım. "Uyuyacağım."

"Tamam." dedikten sonra sustu. Gözlerimi kapatıp uykuya daldım.

2 Gün Sonra

Sizce ben iki gün boyunca sadece yattıktan sonra, hastaneden çıkarken annemin ve doktorun 'yatmaya devam et' demesi üzerine eve gelince beni yine yatağa yatmaya zorlayan kardeşime karşı ne yapmışımdır?

Evden kaçtım, pişman da değilim.

Bunaldım, ne yapayım?

Alışık değilim ben uzun süre bir şey yapmadan durmaya.

Beklenmeyen Misafir (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin