Capitulul 2

462 23 6
                                    

Capitolul 2

Au trecut două zile de când am ajuns la spital în stare de inconștiență , în urma căreia mi-am pierdut amintirile din ultimii 7 ani . În aceste două zile au venit polițiștii la mine și mi-au pus întrebări despre ce îmi amintesc iar în urma acestor întrebări și în urma cercetărilor făcute de domnii polițiști , cărora le mulțumesc că m-au ajutat , am aflat că , din păcate , mama mea a murit acum 2 ani bolnavă de cancer , iar tatăl meu a murit și el acum un an , punându-și capăt vieții de la prea multă singurătate ; deci nu am pe nimeni care îmi amintească de vechea mea viață ; așa că poza mea a fost dată la televizor și în ziar , poate mă recunoaște cineva .
Încă nu mi-au venit rezultatele de la RMN și încep să mă îngrijorez . De două zile mi se fac analize peste analize dar nimeni nu îmi comunică nimic .
Acum trebuie să înceapă vizita zilnică pe care mi-o fac domii doctori , stagiarii si rezidenții . Îmi doresc să fiu si eu stagiar .
-Bună dimeața ! spun eu tuturor care intră în salon .
-Bună dimineața Lexie ! îmi raspunde domnul doctor Sheperd . Stevens , prezintă cazul !
-Domnișoara Lexie Grey a ajuns urgențe acum două zile în stare de inconștiență , în urma căreia și-a pierdut amintirile din ultimii 7 ani .
-Stiam și eu asta ! Ceva mai nou nu știti să ziceți ? spun eu , bineînțeles in mintea mea .
-În urma multiplelor analize domnișoara Grey ...
Stai că abia acum am observat că toți se miră la auzul numelui meu . De ce ???
- ... a fost împinsă într-un lac și s-a lovit la cap , aceasta fiind cauza pierderii memoriei , dar apa a adus-o la mal . Analizele la sânge au ieșit foarte bine , mai rămâne să-i facem pentru a ne asigura noi un test AD...
-Stevens taci ! Toată lumea afară , chiar în clipa asta ; spuse ferm si hotărât domnul doctor Sheperd . Lexie revin imediat la tine .
Stai , ce ?! Un test ADN ? Dar de ce ? Ce îmi ascund ?
Aud pe hol niște țipete dar totul se liniștește când pe hol apare , cred , soția domnului doctor . Încerc să aud discuția dintre ei deși știu că e nepoliticos dar nu am ce face .
-Dar Meredith ar putea fi sora ta . Aveți aceeași grupă de sânge și același nume de familie . Trebuie să încercăm , ea nu are pe nimeni .
-Derek nu vreau . Știi că mi-am cunoscut tatăl doar din poze . Nu vreau să aflu acum că mai am și o soră vitegră de care nu știam .
-Te rog . Nu îți spun să vorbești cu ea , trebuie doar să faci testul ADN .
-Nu știu , mă mai gândesc . Până atunci trebuie să plec . Intru în operație in 10 minute .
Am auzit bine ? E posibil să am o soră ???
-Domnișoară Lexie ...
-Am auzit domnule doctor . Acum am înțeles de ce se mirau toți când mi se pomenea numele .
-Este o posibilitate . Nu știu dacă v-a merge dar încercăm .
-Mai întâi să o convingeți .
-Nu-ți face griji . Voi reuși să o conving . Îi dau șansa să participe la o operație rară și va accepta .
-Mulțumesc pentru tot ce faceți pentru mine , spun eu aproape plângând .
-Asta este meseria mea . O să trimit o asistentă să îți recolteze . O zi bună !
-Mulțumesc , la fel !

AccidentulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum