-Bună Lexie . Eu sunt Marcus , Marcus King ; logodnicul tău .
Ce ? Marcus e logodnicul meu ? Dar cum s-a întâmplat asta ? El era căpitanul echipei de fotbal iar eu o tocilară . Este un vis devenit realitate . Sper să nu fie vis .
-Bun eu vă las singuri . Domnișoară Grey o să trimit o asistentă să te pregătească de operație .
-Dar Mark ...
-Pentru tine doctor Sloan .
-Okkk . Doctor Sloan ce doreați să-mi spuneți ?
-Nu mai contează acum .
Dar ce s-a întâmplat cu Mark ? De ce este așa rece , așa distant cu mine ? Și ce a vrut să-mi spună ?
-Lexie ! Draga mea , ce mai faci ?
-Dar Marcus , sunt în spital de o săptămână și tu abia acum m-ai căutat ? Nu te-a interesat de ce nu îți raspund la telefon ?
-Dar iubito am fost plecat din țară și nu am avut telefon . Abia ieri am venit în țară și am căzut poza în ziar și am venit de urgență după tine .
-Dar , dar ...
-Nici un dar . Uite poze cu noi de la diferite petreceri , din oraș și de la noi de acasă .
-Dar ... Ți-am povestit vreodată de Meredith ?
-Meredith ? Nu am auzit niciodată numele ăsta . Meredith ? Nu , nu . Cine este ?
-Ssss... Simpla mea prietenă din liceu . Am aflat că a murit acum doi ani .
Da știu , l-am mințit dar simt că nu pot avea încredere în el .
-Îmi pare rău iubito .După 3 zile
-La revedere doctor Sheperd , doctor Meredith .
-La revedere Lexie . Nu uita să îți iei pastilele și ne vedem într-o lună la control .
Și am plecat . I-am spus lui Mer că nu i-am spus lui Marcus despre noi . Dar ce s-a întâmplat cu Mark de nu m-a salutat de plecare ?
Și am ajuns acasă . Este o casă mare , mult prea mare pentru două persoane dar ... cine știe .
-Și îți place casa iubito ?
-Mda ... E drăguță dar cam mare .
-Așa ai aleso tu .
-........ Și eu cu ce mă ocupam înainte ?
-Stateai acasă ?
-Dar cum ... Eu mereu mi-am dorit să devin medic .
-Păi vezi tu ... Ai dat examenul de stagiatură și cum nu l-ai luat ai renunțat la rezidențiat și ai rămas acasă .
-Dar ...
-Hai gata . Treci la culcare că este târziu . Nu mai discutăm acum .După încă 7 zile
Totul decurge bine și frumos între noi . În dimineața asta el s-a trezit mai devreme dar m-a trezit și pe mine , fără să vrea și să știe bineînțeles .
-Hei frate ! Ce faci ? Totul merge bine între noi . Am aduso acasă pe proastă și nu bănuie nimic . Nu își amintește nimic . Încă mă mai iubeștebca o proastă ce e ... Da mă ne vedem diseară să recapitulăm planul . ... Acum închid să nu se trezească proasta asta ...Deci ce parere aveți despre Marcus ? Ce credeți că v-a face Lexie ?
CITEȘTI
Accidentul
AdventurePlină de mister , acțiune și dramă ... Mai multe veți afla pe parcurs .