Capitolul 5
-Derek , Lexie , acum aproximativ o lună am primit această scrisoare . Este de la tine , Lexie . În ea scrie că ... Dar mai bine citeșteo , poate îți amintești ceva .
-B...Biine ! spun eu cu o voce tremurândă și înfricoșeată de ce ar putea fi în această scrisoare . "Dragă Meredith Grey îți scriu această scrisoare cu un motiv întemeiat . Știu că acum te întrebi cine sunt și ce este așa important . Eu sunt Lexie , Lexie Grey . Da ai citit bine Lexie Grey și da sunt sora ta . Știu că nu îți vine să crezi dar este adevărat . În scrisoare o să gasești o poză cu tine și cu tata , adică tatăl nostru . Acum să-ți spun de unde am poza . După ce a murit tata , adică acum un ani , și știu că nu te-am chemat la înmormântare dar nu știam că exiști , oricum să revenim înapoi , după ce a murit m-am gândit să fac curat la el în birou și am găsit într-un sertar o cheie . Cheia era de la alt sertar dintr-un dulap ascuns . În sertar era poza și un jurnal . În jurnal scria tot ce i s-a întâmplat , cum mama ta l-a parăsit și ... știi mai departe ce s-a întâmplat . Oricum în sertar am mai găsit o scrisoare pentru tine de la tata . Ăsta este și motivul pentru care ți-am scris . Aștept un mesaj de la tine în care să îmi comunici când și unde să ne întâlnim . Sper să primesc vești de la tine cât mai curând . Cu prietenie Lexie Grey " .
-Da și cum eu nu am vrut să am vești de la tata nu te-am căutat așa că în urmă cu aproximativ două săptămâni , adică cu câteva zile înainte să ajungi la spital , ai venit la mine acasă cât Derek era de gardă și mi-ai adus scrisoarea si jurnalul tatei ; apoi ai primit un apel și ai spus că trebuie să pleci că nu vrei să pățesc eu și Derek ceva ; sau ceva de genul , nu prea am înțeles la ce te-ai referit că ai plecat în grabă .
-Și nu știi cine a sunat-o ?
-Nu știu , chiar nu știu . Îmi pare rău!
Deci eu chiar am o soră . Nu îmi vine să cred . Dar ... cine m-a sunat ?
-Cioc , cioc ! Deranjez ? întrebă Mark din pragul ușii .
-Nu tocmai ! De ce ai venit Mark ?
-Am venit să o pregătesc pe Lexie de orerație .
-Bine atunci noi vă lăsăm ! Haide Meredith !
Și au plecat .
-Și ești gata de operație Lexie ?
-...
-Lexie ? Ești bine ?
-Mda doar că ... Mark pot avea încredere în tine ?
-Da sigur . Oricum trebuie să îți spun ceva .
-Ce s-a întâmplat Mark ?
-Eu ... păi eu ...
-Zi odată Mark .
-Eu te ...
Și o voce de asistentă îl întrerupse .
-Domnișoară Lexie , mă scuzați că vă deranjez dar un domn spune că vă cunoaște .
Ce ? Cineva mă cunoaște ? Dar cine?
-Bună Lexie eu sunt ...Mai multe veți afla în capitolul următor . Până atunci aștept comentarii despre cine credeți că a venit după ea .
CITEȘTI
Accidentul
AdventurePlină de mister , acțiune și dramă ... Mai multe veți afla pe parcurs .