-Meredith ! A-ți văzut-o pe Meredith ? strig eu prin tot spitalul ca nebuna . Meredith ! Meredith ...
-Aici sunt Lexie . Ce s-a întâmplat ?
-Mi-am amintit .... mi-am ... a..min...tit . spun eu răsuflând greu de la cât am alergat prin spital .
-Lexie ! Liniștește-te și spune-mi ce s-a întâmplat .
-Mi-am amintit ... și încerc să-i povestesc ce s-a întâmplat dar mă întrerupe doctor Izzie Stevens .
-Doctor Grey !
-Da ! răspund eu și Mer în cor .
-Grey cea mică . Intri cu mine și doctor Sheperd în operație .
-Dar cum ? Nici un stagiar nu a mai intrat să asiste la o operație . De ce eu și ce operație ?
-Tu pentru că ai știut răspunsul la întrebare și operația domnului Jacobs . Doctor Sheperd a găsit un tratament pentru cazul lui .
-Ăăăă ... Nu știu ce să vă zic ... Mulțumesc !
-Meriți ! Felicitări ! apoi doctor Stevens plecă iar eu încep să-i povestesc lui Meredith ce s-a întâmplat .
-E foarte bine ! Felicitări !
-Mulțumesc ! Mă duc să-i spun și lui doctor Sloan .
-Lexie ?! Între tine și doctor Sloan e ceva ?
- Ce ? Nimic ! Doar simpli prieteni .
-Biiiinee ...
Oare să fie ceva între mine și Mark ? Dar nu are cum ... Suntem doar simpli prieteni ...
-Hei Lexie ! Ești bine ? mă întrebă Mark , întrerupându-mi gândurile .
-Ăăăă ... Da , doar căăăă ...
-Căăăă ???????
-Intru în operație cu doctor Sheperd și doctor Stevens ; răspund eu aproape țipând de bucurie .
-Ceee ? Felicitări !!!
Și mă strânge în brațe ridicându-mă de la pământ , eu rămânând fără aer .
-Mark ! Nu mai am aer ...
-Scuze ... Doar că ...
-Stai liniștit ! Mulțumesc !
-Cum ai reușit ?
Și încep eu să-i povestesc ce s-a întâmplat .
-Se pare că îți prinde bine că ai revenit la spital .
-Da !
Bip . Bip . Bip .
-Lexie eu trebuie să mă duc până la mine în birou . Mă cheamă un posibil pacient .
-Hai că merg și eu încolo . Trebuie să vorbesc cu doctor Sheperd despre operație .
-Bine ! Hai să mergem !
Și am plecat cu Mark cu liftul . Biroul doctorului Sheperd este după biroul lui Mark . Am ajuns dar când am ieșit am avut o surpriză neplăcută . În fața biroului lui Mark se afla chiar Marcus , dar era întors cu spatele așa că am întrat în biroul domnului Weber înainte să mă vadă . Dar ce caută el aici ? A aflat că ...
Dar gândurile îmi sunt întrerupte de șef Weber .
-Lexie s-a întâmplat ceva ? Ce cauți aici ?
-Nu s-a întâmplat nimic doar că .... Nu cred că o să înțelegeți .
-Lexie dacă ai pățit ceva spune-mi . Data trecută tot așa ai intrat .
-Ăăăă ... Păi în urmă cu ...
Și am început să-i povestesc tot ce s-a întâmplat și tot ce am descopetit până acum .
-Deranjez ? întrebă Mark din pragul ușii .
-Nu ! Întră ! Ce a dorit Marcus ?
-Ăăă ...
-Știe ! Poți să povestești liniștit .
CITEȘTI
Accidentul
AdventurePlină de mister , acțiune și dramă ... Mai multe veți afla pe parcurs .