Capitolul 16

186 16 6
                                    

-Lexie trebuie să avem mai multă grijă de acum . Marcus te caută ca un nebun . Trebuie să te duci la poliție până nu se duce el .
-1.Ce să caute el la poliție ? Nu are cum să mă dea dispărută . 2. Ce aș putea să spun la poliție ? Nu am nici o dovadă înafară de acel vis și parțial jurnalul ...
-Și conversația pe care a avut-o la telefon în acea dimineață ?
-Lexie ce conversație ? Nu mi-ai spus nimic . întrebă șef Weber mirat .
Și încep eu să povestesc despre conversația pe care a avut-o în acea dimineață .
-Lexie tu îți dai seama ce înseamnă asta ? Trebuie să te duci imediat la poliție .
-Domnule Weber o să mă duc mâine , acum trebuie să mă pregătesc de operație . spun eu repede și ies la fel de repede din birou ca să scap de gurile celor doi .
Cobor eu grăbită pe scări și mă duc grăbită să o caut pe doctor Izzie Stevens să îmi spună despre operație când deodată ceva circular îmi atinge spatele .
-Mergi înainte fără să zici nimic altfel trag . Ai înțeles ?
Eu încuviințez din cap și merg înainte încercând să rămân calmă .
-Doctor Grey trebuie să discutăm despre operație ; îmi întrerupse gândurile doctor Stevens .
-Vă caut eu imediat . Trebuie să discut ceva cu Marcus .
-Bine dar vezi că în 2 ore intrăm în operație .
-Știu . Revin imediat . răspund cât pot eu de calmă .
Apoi am plecat cu Marcus înspre mașina lui Marcus .
-Urcă ! Urcă acum ! Nu te mai preface că nu auzi !
Eu încercam să întârzii cât mai mult urcarea în speranța că cineva mă va ajuta , dar nimeni . Intr-un final Marcus m-a împins în mașină iar eu am urcat , lovindu-mă la picior .
După un drum de 2 ore îndrăznesc și eu să vorbesc dar cu frică , lângă mine aflându-se un bărbat cu față de mafiot , ținând pistolul lângă mine .
-Mmmm ... Mmmaaa .... Marrrccuusss uuunnnddeee merrrrgem ?
-Într-un loc cunoscut ție prințeso !
-Dddaaaarrrr ...
-Allan dăi una să adoarmă să nu mai pună atâtea întrebări .
Și totul se facu negru în fața mea .

Știu că este scurt dar următorul va fi mai lung . L-am făcut așa scurt pentru a fi mai multă acțiune în următorul . Hai că v-am dat și îndicii .
P.S. Suspansul este totul ;-)

AccidentulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum