Capitolul 4

257 19 2
                                    

Capitolul 4

-Am adus rezultatele testului ADN ! spuse domnul doctor Sheperd din pragul ușii .
-Atunci eu vă las să vorbiți . Lexie vin mai încolo să te pregătesc de oprație .
-Dar asta nu trebuie să facă o asistentă ? întrebă doctor Sheperd puțin suspicios .
-Ce treabă ai tu ? Eu sunt eu și pot să fac ce vreau eu ! îi raspunse Mark puțin ironic și ieși din salon ; rămânând doar eu împreună cu domnul doctor Sheperd .
-Lexie nu îți garantez că este ce îți dorești . Am aici plicul sigilat . Poți să îl desfaci tu .
-Bine ! Ce o fi o fi ...
   Și încep eu ușor , ușor să deschid plicul când ...
-Stați nu trebuie să-l deschideți . Vă spun eu rezultatele .
   Și apăru Meredith Grey . Acum o văd și eu mai de aproape . Este , ca înălțime , la fel ca doctor Sheperd , șatenă și cu ochii albaștri . Se potrivește cu Derek .
-Pot să vă spun eu rezultatele ; repetă Meredith în timp ce se apropie de noi . Derek stai jos că trebuie să vă povestesc ceva ce s-a întâmplat acum aproximativ o lună .
-Ce s-a întâmplat ? întreb eu cu Derek în cor .
-Mai întâi să vă spun rezultatul testului ADN ; știu că asta vă interesează . Testul este pozitiv . Eu și Lexie suntem surori .
   Atunci eu rup instantaneu plicul și constat că Meredith are dreptate . Chiar suntem surori . Acum vreau să aflu de unde știe dar nu apuc să întreb că răspunde instantaneu .
-Știu Lexie că te întrebi de unde am știut așa că așezați-vă comod că am de povestit .
   Atunci eu cu Derek ne așezăm cât mai comod , eu pe pat cu perna în brațe iar doctor Sheperd pe canapeaua de lângă alături de Meredith .

AccidentulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum