Capitolul 13

243 17 6
                                    

Ce s-a întâmplat și de ce stă Mark în preagul ușii speriat ?
-Lexie ești bine ? Te-am auzit țipând .
-Scuze . Doar am visat , cred .
-Doamne , m-ai speriat de moarte . Credeam că ți s-a întâmplat ceva .
-Stai liniștit . Sunt bine , cred .
-Ce ai visat ?
-Vino și stai jos să îți povestesc .
Și a venit lângă mine pe marginea patului și am început să-i povestesc ce am visat .
-Și nu i-ai văzut fața ?
-Nu i-am vazut-o . Poate fi o amintire ?
-Nu știu . Nu prea mi-a plăcut partea cu neurologia . Stai că-l sun pe Derek să-l întreb , oricum e de gardă .
-Ok . Merci !
Și Mark a plecat să-l sune pe Derek . Între timp eu mă duc să fac um ceai , poate mă mai calmez că acum sunt prea agitată .
După 10 minute apare și Mark .
-Vrei și tu un ceai ?
-Da , merci !
După alte 5 minute iau ceaiurile și mă duc în living unde mă aștepta Mark . Eu i-am spus să mă aștepte acolo pentru că am eu rețeta mea secretă .
-Gata ! Uite ceaiul tău ; spun eu în timp ce îi servesc ceaiul , apoi mă așez pe canapea . Ce a spus doctor Sheperd ?
-Cinee ???
-Doctor Sheperd , Derek Sheperd , medic neorochirurg ; știi cel care m-a consultat ...
-Aaaaaaa .... M-am obișnuit să-i spun Derek încât am uitat că-l cheamă Sheperd . Oricum a zis că este un semn bun . E posibil ca prin vise și prin revenirea la noile obiceiuri să-ți revină memoria .
-Ce bine ! Mulțumesc că mă juți !
-Nu ai pentru ce . Lexie am găsit un film pe care vreau să-l văd . Ce zici , te uiți cu mine?
-Sigur , oricum mi-a trecut somnul .
Și am pornit filmul după ce am făcut un bol mare cu popcorn . Pe la jumătatea filmului cred că m-a luat somnul iar când m-am trezit , pe la 7:45 , eram în brațele lui . Cred că am adormit iar el nu a vrut să mă trezească . Oricum dacă tot m-am trezit prima mă duc să fac câte o cafea , apoi mă duc să-mi fac un duș .
-Neața somnorosule ! Te-ai trezit ?
-Bună dimineața Lexie . Da , m-am trezit . Văd că ai făcut cafea .
-Da . Vrei ceva de mâncare ? Nu știam dacă mănânci diminața sau nu așa că ...
-Stai liniștită . Nu , nu mănânc dimineața .
După ce ne-am băut cafele Mark s-a dus să-și facă duș și să se îmbrace , apoi am plecat spre vechea mea casă . Drumul fost infernal . Am anuns în 3 ore , după un ambuteiaj timp de două ore .
Când am ajuns m-a luat panica . Nu știam ce să-i spun proprietarui dar , cum e zicala , mi-am luat inima-n dinți și am bătut la ușă .
-Bună ziua ! Vă pot ajuta cu ceva ?
-Bună ziua ! Mă scuzați că vă deranjez dar sunteți proprietara acestei case ?
-Da ! Cine sunteți și de ce mă întrebați dacă sunt proprietara ?
-Eu sunt Lexie Grey . Am locuit împreună cu părinții mei aici acum 18 ani . Am suferit un accident și mi-am pierdut amintirile din ultimii 7 ani . La locul unde am fost găsită am găsit această cheie cu adresa înscripționată pe ea . Am și o poză să vă pot dovedi că aici am locuit . Doresc să știu dacă mă puteți ajuta să-mi spuneți dacă știți de la ce este aceastà cheie .
-Sigur că știu Lexie . Nu îni trebuie poza mi-am amintit de tine . Eu sunt Julie . Eu am cumpărat casa de la tatăl tău . Cheia este de la un cufăr , cred . Am găsit cufărul acum un an dar nu am reușit să-l deschid . Veniți să încercați .
-Mulțumim doamnă Julie !
Și am intrat în casă . Am mers până în pod să scoatem cufărul în sufragerie unde am încercat să-l deschidem .
-Merge Lexie ? întrebă Mark curios .
-Da merge ! răspund eu bucuroasă .
-Și ce este ?
-Este ......

!!!! Aștept multe comentarii !!!!

AccidentulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum