Capitolul 7

227 17 3
                                    

   Acum nu mai știu ce să cred . Am presimțit că e ceva rău la mijloc dar mi-am dorit să nu fie adevărat , dar am avut dreptate . Îmi e frică să mai stau cu el în casă dar tot odată îmi e frică să îi spun că plec . Poate că el m-a aruncat în apă și m-a căutat după ce a aflat că mi-am pierdut memoria.  Trebuie să cercetez mai amănunțit .
-Bună dimineața iubito ! Te-ai trezit de mult ?
-Bună dimineața Marcus ! M-am trezit acum 2 minute .
-Mă bucur . Vezi că eu plec într-o oră și vin abia diseară . O să te descurci singură ?
   Prilejul perfect să caut mai amănunțit prin casă , apoi să plec de la nenorocitul ăsta.
-Sigur ! Nu-ți face griji , o să mă descurc .
   Și a plecat . Acum să încep să caut ... -Stai ! Ce e ăsta ? Pare a fi un jurnal , jurnalul meu . Acum că l-am găsit trebuie să plec până nu se întoarce . Dar unde ??? ... Gata știu !!!
   Mă îmbrac repede , îmi iau cateva haine într-un ghiozdan și plec . Sper să mă primească . Altundeva nu am unde să mă duc .
-Bună ziua ! Îl caut și eu pe Mark ... Adica doctor Mark Sloan .
-Așteptați un moment .
   El e singurul la care mă pot duce . La Meredith nu pot , nu vreau să o îngrijorez ; și așa are multe pe cap : studiul clinic și multe alte lucruri .
-Domnișoară , domnul doctor este la el în cabinet . Luați liftul până la etajul doi și scrie pe ușă numele domnului .
-Mulțumesc !
   Ce o să îi spun când o să îl văd ? Oare o să vrea să mă ajute ? Nu , nu cred . Este doctorul meu , nu o să vrea . Dar de ce sunt așa negativistă ? Încercarea moarte n-are !
-Da . Măcar încerc ! Dar ce mama naibii ? spun eu speriată . Ce caută Marcus în biroul lui Mark ? Trebuie să mă ascund până nu mă vede . Gata intru aici . Am scăpat.
-Domnișoară Lexie . Mă bucur să vă văd . Credeam că a-ți renunțat .
   Cine mă mai cunoaște ? ... Stai că eu am intrat în biroul șefului/directorului de chirurgie . Dar de unde mă cunoaște ? Doar nu își cunoaște toți pacienții .
-Nu mai pot . E prea mult pentru mine . Trebuie să mă așez că altfel ...
 

AccidentulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum