-Marcus nu ! Te rog nu ! Promit să nu mai fug numai nu mă duce înapoi acolo . Te rog eu ! Te rog ! Ttteee ....
-Ooooo nu drăguță nu te mai duc acolo . Nu meriți să mai trăiești !
-Marcus dar ... dar ....
-Dar taci o dată din gură ! Hai dispari din fața mea !
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... Aaaaaaaaaaaaa ....
-S-a trezit frumoasa din padurea adormită ?
-Nenorocitule ! De ce mi-ai făcut asta ? Cu ce ți-am greșit ?
-Cum prințeso ? Nu îți amintești ?
-Ce să îmi amintesc tâmpitule ? Parcă eu eram aia amnezică nu tu .
Nu aveam cum să îi spun că mi-am amintit tot . Da mi-am amintit în urma loviturii tâmpitului ăla . Adevărul este că Marcus este un mare nenorocit . Din prima săptămână de când ne-am cunoscut m-a înșelat cu 3 domnișoare , dar eu , ca o proastă care îl iubeam l-am iertat până când ...
-Ce faci drăguță nu mă asculți cãnd vorbesc cu tine ?
-Nu am ce vorbi și ce asculta de la un handicapat ca tine .
-Hadicapată ești tu ! Și când eu vorbesc tu asculți ! Ai înțeles iubita ?
-Da domn colonel am înțeles ! Altceva ? Aș face și o plecăciune dar se pare că sunt legată de acest minunat scaun inconfortabil .
-Măi , măi , măi ! Ce sarcastică suntem azi ! Taci naibii din gură și nu mai comenta că-ți trag una de nu te mai trezești o săptămână . Allan leag-o să nu mai poată vorbi că mă doare capul .
-Am înțeles șefu ! Imediat !
-Și tu ce câștigi dacă ești sclavul lui ? Ești un mare pro...
Și nu mai pot vorbi . Măcar așa pot rămâne eu cu gândurile mele . Ce păcat că nu am putut asista la operație și că nu am apucat să îi spun lui Mark că îl .... Stai ce ? Creiere ce ai ? De ce gândești așa ? Nu are cum ! Doar Meredith e de vină . Ea mi-a băgat asta în cap . Of Meredith ...
-Ce faci prințeso plângi ? O prințesă ca tine nu are de ce să plângă !
-Amamammmaaaa !
Ce pot să zic când sunt legată la gură înafară de ammama ....
-A da pisicuțo am uitat că nu poți vorbi . Păcat nu ?
-Mmmmmmm ...
Încerc să par eu mai nervoasă și sper că mi-a reușit .
-Păi dacă oricum nu poți vorbi hai să îți spun de ce am încercat să îți iau viața . Vezi tu eu nu sunt un om oare care , eu sunt un traficant și vezi tu nu mă ocup doar cu asta . În timpul meu liber recuperez banii pentru marfa neplătită . Și vezi tu , dumneata nu știai , ai aflat cu două zile înainte să fii găsită aproape moartă . Oricum hai să îți spun de ce am încercat să scap de tine . Am vrut pentru că dumneata când ai aflat că am adormit pe veci o tânără viitoare mamă pentru datoriile soțului ei ai decis să mă torni la poliție și vezi tu eu nu permit așa ceva .
-Ammnanenm....
Încerc eu să țip la el dar din nou frânghia de la gură mă oprește .
-Degeaba încerci să vorbești că nu vei reuși !
Bip ! Bip ! Bip !
Salvarea mea ! Pagerul ! Are GPS ! Sper să mă localizeze înainte să ...
-Ce se aude ? Allan nu ai controlat-o ? Iai tâmpenia aia mai repede !
-Da șefu imediat !
-Tâmpitule ! Cum ai putut să o legi fără să o verifici ? Meriți aceeași soartă ca și ea .
O nu ! Nu cred că o să facă asta . Nu , nu , nuuuuuuuuu ........ Tooocmaiiii lll-aaa îmmpușcattt . Nu ! Eu urmez !
-Acum e rândul tău iubito ! Hai să îți dezleg asta pentru o ultimă dorință . Deci , ai vreo ultimă dorință ?
-Da nenorocitule ! Îmi doresc să înfunzi pușcăria . Ești un criminal fără scrupule și ...
-Gata ! Ți s-a irosit dorința . Adio !!!
Ăsta îmi este sfârșitul . Legată de un scaun într-un depozit părăsit cu pistolul îndreptat spre mine .
Poc ! Poc ! Poc !Și un nou capitol ! La final am încercat să imit sunetul unui pistol .
Deci ce părere aveți ???
CITEȘTI
Accidentul
AdventurePlină de mister , acțiune și dramă ... Mai multe veți afla pe parcurs .