Capitolul 3

316 19 3
                                    

Capitolul 3

   Au mai trecut încă 4 zile și tot nu m-a căutat nimeni . Încep să mă întreb ce viață am avut . Oare nu am avut nici un prieten ? Așa de singuratică am fost ?
   Iar e vizita zilnică și iar doctor Izzie Stevens prezintă cazul . Am învățat tot "discursul" pe care îl spune în fața rezidenților . Și dacă vă întrebați dacă se mai miră când îmi aud numele , răspunsul e negativ . S-au obișnuit cu numele meu . Și de data asta am și eu o întrebare pentru domnul doctor Sheperd .
-Domnule doctor Sheperd , pot să vă întreb ceva ? spun eu cu o voce tremurândă .
-Sigur Lexie . Spune !
-Cum mai rămâne cu testul ADN ? Sunt și eu curioasă . Dacă nu vă supărați să-mi spuneți , bineînțeles !
-Stai liniștită ! Urma să vin eu peste puțin timp să îți comunic rezultatele ; după ce termin toate vizitele .
-Mulțumesc ! Vă aștept ! răspund eu entuziasmată dar puțin nesigură de rezultate .
   Oare soția domnului doctor este sora mea ? Oare eu , cea din trecut știam ? Și dacă știam oare de ce nu am căutato ? Prea multe întrebări cu prea puține răspunsuri .
-Bună Lexie !
-Buna ziua domnule doctor Sloan !
-Te rog spune-mi Mark . Doctor Sloan sună prea bătrân .
-Bine doctor , adică Mark .
   Nu v-am spus cine e Mark . Este un tip de 30 de ani , înalt , cu un sharm aparte . Este foarte inteligent , asta este demonstrat de faptul că la o varstă așa de tânără este medic plastician . Mă v-a ajuta să îmi repar o veche cicatrice de lângă ochi pe care nu știu de unde o am .
-Deci ești pregătită de operație ? Ești programată la ora 15 .
-Sunt pregatită domnu...
-Lexieee ...
-Scuze , Mark .
   Și începem amândoi să râdem.
-Vă deranjez cumva ? întrebă doctor Sheperd din pragul ușii . Am adus rezultatele .

AccidentulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum