Capitolul 12

200 18 4
                                    

-Deci ce scrie ? Poți să-ți dai seama ?
-Stai că încerc să citesc : " Astăzi am rupt logodna cu Marcus după ce m-a amenințat că o să mă omoare dacă spun cuiva ce a facut . Dar nu mai pot să stau cu el în casă . Am încercat să suport dar nu mai pot , mai ales când știu ce i-a făcut acelei familii . Îmi este prea frică . Acum sunt lângă lac ; locul care mă liniștește . Nu știu unde să mă duc ;  la Mer nu pot , mă va căuta acolo și îmi va face rău și mie și ei după ce în urmă cu două luni când eram la ea m-a sunat și m-a amunințat și pe mine și pe ea . Poate dacă ma duc la poliție mă v "
-De ce te-ai oprit din citit ?
-Nu m-am oprit . Asta e tot . Ceva sau cineva m-a oprit din scris .
-Poți să vezi data la care ai scris ?
-Cred că da . Stai să încerc ... 21 ... Mai mult nu se vede ...
-Dar tu ai fost adusă la spital pe 22 . Cred că cel care te-a oprit din scris a încercat să scape de tine. 
-Așa cred și eu . Nu e mai bine să vorbim dimineața ? Acum e prea târziu . Trebuie să ne odihnim puțin .
-Ok . Eu mă duc la mine . Noapte bună Lexie .
-Noapte bună Mark !
-Au mă doate . Dă-mi drumul la păr  ! Te rog , dă-mi drumul ! Promit să nu spun nimic !
-Serios ? Și asta ce este ? Proasta naibii vrei să te duci la poliție . Îți dau eu numai poliție .
-Stai lasă bâta jos . Te rog ! Nu nu n...
-Nuuuuuuuuuuuu ...
     Stai ce s-a întâmplat ?

Asta e doar o monstră . Nu am timp să postez mai mult . Următorul capitol o să fie mult mai lung ca să mă revanșej și pentru acesta . Oricum mulțumesc că ați citit până aici .
                  MULȚUMESC !!!!!!!!!!!

AccidentulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum