Capitolul 8 - Mi-a fost dor de tine
Era o oră târzie iar Hyunjin se afla în sala de dans din clădirea unde se ținea competiția. Prima rundă a competiției urma să fie în câteva zile așa că băiatul se pregătea. Nu vroia să o dea în bară.
Papucii îi alunecau pe parchetul din sala semi-luminata, muzica auzindu-se slab pe fundal. Hyunjin era obosit. Corpul lui nu îl mai asculta, mișcările lui devenind tot mai dureros de executat.
Picioarele îi tremurau când luă o pauză bine meritată, prăbușindu-se la pământ pe podeaua rece, în contrast cu corpul înfierbântat al băiatului.
Hyunjin oftă când se ridică cu greu de pe locul lui de odihnă, ducându-se să-și strângă lucrurile. Băiatul își aruncă pe umăr ghiozdanul colorat și ieși din sala în care își petrecuse ultimele ore dansând. Aerul nopții îi loviră din plin fața transpirata, înviorându-l puțin.
Nu apucă să facă prea mulți pași deoarece alunecă și căzu îndurerat pe asfaltul neprimitor, ținându-se de picior sâsâind la durerea emanată de gleznă.
- Ești ok? ecoul unei voci răsună în parcarea goală, persoana care întrebase apropiindu-se de Hyunjin cu pași rapizi.
Când ajunse lângă el, băiatul îl putu admira pe dansatorul de pe asfalt în toată splendoarea lui.
- Chan hyung... murmură Hyunjin la vederea mâinii întinse de băiatul mai în vârstă.
- O Doamne, mi-a fost atât de dor de tine, spuse Chan trăgându-l într-o îmbrățișare.
CITEȘTI
Niciodată - Hyunchan
Hayran KurguLumea e mică. Atât de mică încât te poți trezi față în față cu persoana pe care te-ai jurat că nu o vei mai vedea niciodată. Carte dedicată lui @ilino__