Babamın toplantısı olduğu için gitmiş ve bana burda beklememi söylemişti. Yanımada asistanını gönderdi. Çokta gerekliydi aq. Selen'e baktığımda boyle aynasından rujunu sürüyordu. Onun bu halind göz devirdim. Azcuk sinir etsem bişe olmaz be?
"Geceliğin kaça?"
Selen şaşkınlıkla bana döndü. İguana suratlı!
"Pardon?"
Kulakların özür dilerim!
"Geceliğine diyorum. Kaça veriyorsun. Bi arkadaşım var. Seni önerebilirim?"
"Ne saçmalıyorsun sen!?"
Göz devirdim ve ayağa kalkıp yanına gittim.
"Uzak dur."
"Kimden?"
"Ebenden! Kimden olucak babamdan!"
Alayca bi kahkaha attı.
"Buna sen karışamazsın sürtük!"
"Aaaaaa! Sen şuan Mehmet Arslan'ın kızına sürtük dedin! Cık cık cık. Yakıştıramadım."
Yüzüne korku yayıldı.
"Ya sen kendi isteğinle istifa edersin. Yada ben seni attırtırım. Sen seç."
"Hiçbirşey yapamazsın! İstifada etmiyorum."
"Sen istedin?"
Bana anlamsız bakışlar atıyordu. Saate baktım.
14.28
Süper. 2 dakikaya Batu abi burda olucak. Babamla konuşurken duydum onları. Saçımı dağıtım. Kolumdaki fondotenin birazını sildim. Ayaklarım içinde aynısını yaptım. Son olarak Selen'in tırnakları ile birkaç çizik attım. Mal mal suratıma bakıyor. Yere eğildim ve diz çöktüm.
3
2
1"Ne-"
"Özür dilerim Selen abla! Lütfen af-"
"Beren!"
Batu abimin ve babamın bağırması ile oraya döndük. Kırmızı görmüş boğa gibi bize bakıyorlardı. Batu abi gelip beni kucağına aldı. Fake gözyaşları döküyordum. Selen konuşmaya başladı.
"Yılan! Mehmet bey yalan söylüyor! Kendi kendini b-"
"YETER ARTIK SUS SELEN!"
Babamın aslan gibi kükremesi ile Selen yerinde sıçradı.
"Git ve muhasebeden çıkışını al!"
"Ama Meh-"
"GİT VE MUHASSBEDEN ÇIKIŞINI AL!"
Selen ağlayarak odadan çıktı. Babam yanımıza geldi.
"Prensesim. Ağlama artık. Ben sana şu getiriyim."
Saçlarımdan öpüp odadan çıktı.
"Güzel oyundu civciv."
Batu abimd baktım.
"Anlamadım?"
Batu abi güldü.
"Bunları Selen'in yapmadığını biliyorum. Kameradan sizi izliyordum."
Aha! Sıçtık. İşin içinden çık çıkabiliyorsan şimdi!
"Korkma civciv. Söylemiycem kimseye. Kimse Selen'i sevmiyor zaten. İşinde iyi diye aldık."
Bi rahatlama geldi.
Adam sana civciv diyo kulağını muckladığım!
d0ru lan!
"Civciv?"
Batu abi bana bakıp gülümsedi.
"Evet. Civciv. Sen benim civcivimsin artık. Tabii istersen?"
Bu işten çıkarım olsun ama demi?
"Lunaparka götürürsen neden olmasın?"
Batu abinin gözleri parladı.
"İstediğin lunapark olsun be civcivim! Babam gelsin. Öyle gidelim."
Yerim lna!
"Ama Baran gilide çağıralım."
Batu abi homurdansa da kabul etti. Babam gelince getirdiği suyu içtim. Batu abi babama kafamızı dağıtmak için lunaparka gidiceğimizi söyledi. Babamda kabul etti ve dikkatli olmamızı söyledi. Arabaya bindiğimizde Baran'ı aradım ve abim gil ile lunaparka gelmesini söyledim. Lunaparkta buluşacağımıza dağir anlaştık ve telefonu kapattık. Lunaparkın önünd gelince Batu abi ile arabadan indik. Beş dakika sonra da Baran gil geldi ve içeri girdik. Batu abi ve Mert abi biletleri almaya gittiler.
Hayatım boyunca hep buraya gelmek istemiştim. Ama üvey annem hiçbir zaman izin vermezdi. Her sorduğumda döverdi. Aklıma gelen anılar ile gözlerim doldu. Baran geldi ve bana sarıldı.
Ama olmaz ki!
"Ağlama döverim ha!"
Baran'ın bi çıkışı kahkaha atmama sebep oldu. Batu abi ve Mert abi gelince aletlerin oraya gittik. Sırasıyla hepsine bindik. Lunaparktan çıktık ve yemek yemeye gidiyorduk. Tabikii ben pamuk şeker görene kadar dı bu.
"Baran!"
Baran bana döndü. Pamuk şeker arabasını gösterdim.
"Bana pamuk şeker alsana laan."
Baran göz devirdi. Sonra pamuk şeker arabasının oraya gitti. Birşeyler söyledi ve arabayı gösterdi. Sonra elinde bir tane pamuk şeker ile geri döndü. Pamuk şeker arabasını bizim arabanın yanına gitti. Baran arabanın anahtarı ile bagajı açtı. (Araba Baran'ın değil. Batu'dan aldı anahtarı.) pamuk şeker satan amca arabadaki bütün pamuk şekerleri arabaya koydu.
Oha!
Baran'a el salladı ve pamuk şeker arabasını alıp gitti. Hızla Baran'a döndüm ve sarıldım.
Güle oynayan bir gecenin ardından ev geçtik. Eve geçince annemi bir köşeye çektim ve Selen'e yaptıklarımı anlattım. Annem gülüp anlımdan öptü. Güle oynaya içeri geçtik. Ailecek vakit geçirdik. Uykum geldiği için yukarı çıktım. Pijamamı giyip yatağa yattım. O sırada kapım çaldı. Babam geldi ve yanıma yattı.
Anlaşıldı harika bir uyku geçiricem...
/////////////////////
BİTTİİ
Ekşınlı bi bölüm yazcam
İnş :*
Hadi grşrz mwah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Yeni Hayatım?• Tamamlandı
Random~karıştırılmış bebek klasiği~ bir hemşirenin yanlışlıkla bebekleri karıştırması sonucu 17 yılı heba olan genç bir kız... 17 yıl boyunca üvey ailesi tarafından şiddet görüp oruspu damgası alan genç bir kız. Yeni hayatında "belki tutunucak bir dal bul...