Bölüm 3

1.2K 53 7
                                    

"Hjälte kahramanlar sehridir.  Bildiginiz gibi Kan olimpiyatlarinda en cok zafer kazanan sehir Hjältedir. Galiplerimiz sehrimizin adina yakisir şekilde mucadele etti ve bu onlara sonsuz sohreti kazandirdi. Bu sene de ayni basariyi gosterecegiz. Bundan eminim. Unutmayin siz Odin'in , Thor'un , Freyja'nin torunlarisiniz. Güçlü bir bedene keskin  bir zekaya sahipsiniz. Gücünüzü kullandığınız kadar zekanizi da yeteneklerinize yon vermek icin kullanin. Şimdiden secilen galibe sans diliyorum. Zafer bizden yana olsun." Bir alkis kopuyor platformdan. Gunnar J. nasil konusmasi gerektigini ve insanlari etkilemesini iyi biliyor. Gerginligim bir nebze olsun azalıyor.Iskandinav tanrilarinin gücünü kanimda hissediyorum. Bunu yapabilirim; evime zaferle donebilirim. Annem bana doğru dönüp gülümsüyor. Griye calan gözlerindeki sicaklik kendimi guvende hissettiriyor. Diğer yandan kiz kardesim de sağ elimi sıkı sıkı tutuyor. Yuzundeki o masum ifade huzurlu olmami sağlıyor. Eğer secilirsem onları nasil birakicam bilemiyorum.Ne onlar bensiz ne de ben onlarsiz. ... Meclis üyeleri kendi aralarinda konuşuyor. Her sene olduğu gibi bu yıl da adayları titizlikle inceliyorlar. En iyiyi seçmek icin butun özellikleri goz önünde bulunduruyorlar. Platformdaki herkes gergin. Bunu anlamak için kahin olmaya gerek yok. Ön siranin en uç tarafinda oturan Gudmundur'a gozum takılıyor. Farkinda olmadan tirnaklarini kemiriyor. Koyu sari saclari ile tezatlik olusturan o acik mavi gozlerinde korku ve endisenin savasini görüyorum. Ona rahatlamasini; eger seçilirse olimpiyatlari kazanabilecegini soylemek istiyorum fakat bunu yapamiyorum. Suan da kendimden baska kimseye tam olarak konsantre olamiyorum. Düşüncelere dalmisken yeniden Gunnar Jökullson'un sesi ile gercek dünyaya dönüyorum. " Bu seneki adaylarin hepsi cok iyi."diyor Gunnar J. " Meclis olarak ilk kez karar vermekte zorlaniyoruz bu yüzden iki aday belirlemek zorunda kaldik. Hjälte toplumu olarak bizler bagimsizliga ve seçim özgürlüğune inaniyoruz bundan dolayıdir ki bu 2 aday arasından galibi belirlemek için Meclis disinda siz Hjälte sakinleri de  karar vereceksiniz ve böylelikle galibimize kavusacagiz. Belirledigimiz adaylar Gudmundur Eģson ve Balder Stefanson."

KAN OLİMPİYATLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin